Ja, det var det da.... Den lager jo ikke seg selvSalat er kjempegodt!! Jeg bare orker ikke lage det hehe. Men kanskje når formen kommer seg og energien er tilbake
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det var det da.... Den lager jo ikke seg selvSalat er kjempegodt!! Jeg bare orker ikke lage det hehe. Men kanskje når formen kommer seg og energien er tilbake
Nei, det hadde tatt seg utJa, det var det da.... Den lager jo ikke seg selv
Håper kvalmen gir seg snart. Men er jo bra det går litt opp og ned, og du ikke er konstant kvalm. Det er deilig når man begynner å få litt energi, og føler at man er seg selv igjen Det går fortsatt en del opp og ned på meg også, men tror (håper) det er forkjølelsen som gjør detUke 10:9+6
De siste dagene har kvalmen gått i bølger. Var skikkelig uggen et par timer 9+3, men gikk over når jeg fikk i meg litt mat.
Skikkelig trøtt siste kveldene av uken også, og irritabel.
Strekkinger, murringer har jeg omtrent hver dag. Går skjelden en dag uten at jeg merker prikking, strekking eller murringer som i menssmerter.
Magen har blitt "stinn" høyere opp nå og både jeg og mannen merker det. Buksene har begynt å bli strammere.
Puppene har også vokst mye. De er så rare. Helt harde og står liksom rett ut.,. he he
Morgenkavlm de siste dagene, men går over.
Fikk spørsmål igjen i helgen om jeg var gravid. Da jeg var på konsert og ikke drakk. Fikk bortforklart det, men tror nok folk har begynt å ane noe.
Skikkelig sliten i går på morgenen. Hadde en følelse av at jeg ikke fikk puste og at hjertet slo fortere. Det gikk heldigvis over. Energien kom tilbake med en gang jeg stod opp og fikk spist.
Hadde en nydelig dag på sjøen i går. Helt uten kvalme. Deilig å tenke på noe annet.
Ny milepæl i morgen og kun 12 dager til ul
Føler du at du har mer energi nå? Jeg drømmer om det. Føler jeg er konstant trøtt og sliten.Håper kvalmen gir seg snart. Men er jo bra det går litt opp og ned, og du ikke er konstant kvalm. Det er deilig når man begynner å få litt energi, og føler at man er seg selv igjen Det går fortsatt en del opp og ned på meg også, men tror (håper) det er forkjølelsen som gjør det
Tusen takk måtte de 10 neste dagene til neste ul gå fort!Gratulerer med 10 fullgåtte uker
Ja, det blir rart, men spennendeGratulerer med 10 uker det er så kjekt
Utrolig spennende med jordmortime i morgen! Gleder meg til oppdatering
Ja, hun var super skal du til jordmor eller lege?Herlig bra det gikk fint
Veldig kjekt jeg skal først til lege hvertfall så bestiller jeg vel gjerne jordmortime etter hvertJa, hun var super skal du til jordmor eller lege?
Mange som gjør det sånn har ikke helt bestemt meg .Veldig kjekt jeg skal først til lege hvertfall så bestiller jeg vel gjerne jordmortime etter hvert
Så skummelt med farge på utfloden. Fikk du noe svar på hvorfor? Bare skjøre slimhinner kanskje?Uke 11:10+2 .etter misfarget utflod i dag morges turte jeg ikke annet enn å dra å ta en ultime. Det så vi noe av det nydeligste på skjermen . Hjertet slo alt var bra. Jeg ble satt frem 3dager. Den lille beveget seg masse og alt så veldig bra ut. Er så letta vokst masse siden sist! Hjertet slo helt nydelig <3Vis vedlegget 132842
Helt nydelig og aktivt knøtt hun rota mye oppi der, men kunne ikke finne noe. Hun kunne se antydning til noe som kunne være et blodkar, men var usikkert. Så hun konkluderte med skjøre slimhinner. Viktigste var at alt var bra og så bra ut. Gleder meg til bilde fra deg i morgen . Nyt det. Jeg er helt forelska.Så skummelt med farge på utfloden. Fikk du noe svar på hvorfor? Bare skjøre slimhinner kanskje?
For en perfekt liten baby nydelig liten skatt ♡ Gratulerer så mye ♡
Herlig <3Uke 11:10+2 .etter misfarget utflod i dag morges turte jeg ikke annet enn å dra å ta en ultime. Det så vi noe av det nydeligste på skjermen . Hjertet slo alt var bra. Jeg ble satt frem 3dager. Den lille beveget seg masse og alt så veldig bra ut. Er så letta vokst masse siden sist! Hjertet slo helt nydelig <3Vis vedlegget 132842