En ny reise :)

Uke 10:9+6
De siste dagene har kvalmen gått i bølger. Var skikkelig uggen et par timer 9+3, men gikk over når jeg fikk i meg litt mat.
Skikkelig trøtt siste kveldene av uken også, og irritabel.
Strekkinger, murringer har jeg omtrent hver dag. Går skjelden en dag uten at jeg merker prikking, strekking eller murringer som i menssmerter.

Magen har blitt "stinn" høyere opp nå og både jeg og mannen merker det. Buksene har begynt å bli strammere.
Puppene har også vokst mye. De er så rare. Helt harde og står liksom rett ut.,. he he

Morgenkavlm de siste dagene, men går over.

Fikk spørsmål igjen i helgen om jeg var gravid. Da jeg var på konsert og ikke drakk. Fikk bortforklart det, men tror nok folk har begynt å ane noe.

Skikkelig sliten i går på morgenen. Hadde en følelse av at jeg ikke fikk puste og at hjertet slo fortere. Det gikk heldigvis over. Energien kom tilbake med en gang jeg stod opp og fikk spist.

Hadde en nydelig dag på sjøen i går. Helt uten kvalme. Deilig å tenke på noe annet.

Ny milepæl i morgen og kun 12 dager til ul :)

Uke 10:9+6
De siste dagene har kvalmen gått i bølger. Var skikkelig uggen et par timer 9+3, men gikk over når jeg fikk i meg litt mat.
Skikkelig trøtt siste kveldene av uken også, og irritabel.
Strekkinger, murringer har jeg omtrent hver dag. Går skjelden en dag uten at jeg merker prikking, strekking eller murringer som i menssmerter.

Magen har blitt "stinn" høyere opp nå og både jeg og mannen merker det. Buksene har begynt å bli strammere.
Puppene har også vokst mye. De er så rare. Helt harde og står liksom rett ut.,. he he

Morgenkavlm de siste dagene, men går over.

Fikk spørsmål igjen i helgen om jeg var gravid. Da jeg var på konsert og ikke drakk. Fikk bortforklart det, men tror nok folk har begynt å ane noe.

Skikkelig sliten i går på morgenen. Hadde en følelse av at jeg ikke fikk puste og at hjertet slo fortere. Det gikk heldigvis over. Energien kom tilbake med en gang jeg stod opp og fikk spist.

Hadde en nydelig dag på sjøen i går. Helt uten kvalme. Deilig å tenke på noe annet.

Ny milepæl i morgen og kun 12 dager til ul :)
Håper kvalmen gir seg snart. Men er jo bra det går litt opp og ned, og du ikke er konstant kvalm. Det er deilig når man begynner å få litt energi, og føler at man er seg selv igjen :) Det går fortsatt en del opp og ned på meg også, men tror (håper) det er forkjølelsen som gjør det :p

Håper kvalmen gir seg snart. Men er jo bra det går litt opp og ned, og du ikke er konstant kvalm. Det er deilig når man begynner å få litt energi, og føler at man er seg selv igjen :) Det går fortsatt en del opp og ned på meg også, men tror (håper) det er forkjølelsen som gjør det :p
Føler du at du har mer energi nå? Jeg drømmer om det. Føler jeg er konstant trøtt og sliten.

Uke 11:10+0
Wohoo ny svangeskapsuke. Føler at tiden går fort, men så sakte.

Begynner å skje mye med kroppen nå. Brystene er helt annerledes.Harde og sprengte på en måte.Vondt å ligge på magen.
Buksene begynner å stramme såvidt, og jeg ser tydelig forskjell på bilder.

Håret begynner å bli vanskelig å gre.

Symptomer: murringer og stikkinger, uf, tisser mye! Sover lett og når jeg først våkner får jeg ikke sove igjen.

Matlei. Trøtt og sliten.Ekstremt sulten hver morgen, men egentlig ikke lyst på noe.Morgenkvalme.
I går var jeg skikkelig kvalm på jobben, virker som det har roet seg i dag.

I morgen er det jordmortime.

Gratulerer med 10 uker :D det er så kjekt :D
Utrolig spennende med jordmortime i morgen! Gleder meg til oppdatering :)

Uke 11:10+1
Da har jeg vært hos jordmor. Hun var kjempehyggelig. Tok meg veldig seriøst og var flink til å lytte.
Fikk tatt blodprøver og levert urin. Hadde supre lager av jern og urinen var fin den og. Blodprøvene får jeg svar på en ukes tid.

Nste kontroll er i slutten av november.

Jeg har nå gått opp ca 2 kg, så det er jeg veldig fornøyd med. Er nok litt feriekose kilo inni der også.

Var ikke morgenkvalm i dag;) og følte et snev av mer energi. Vi får se utover dagen. Ellers murringer,/stikkinger hyppigedoturer, ømme bryst og veldig sensitiv. I går kveld var jeg helt usedvanlig sliten..uff Og hormonell.
Holdt på å begynne å gråte hos jordmor når jeg fortalte min historie.

Uke 11:10+2 .etter misfarget utflod i dag morges turte jeg ikke annet enn å dra å ta en ultime. Det så vi noe av det nydeligste på skjermen . Hjertet slo alt var bra. Jeg ble satt frem 3dager. Den lille beveget seg masse og alt så veldig bra ut. Er så letta:) vokst masse siden sist! Hjertet slo helt nydelig <3image.jpg

Uke 11:10+2 .etter misfarget utflod i dag morges turte jeg ikke annet enn å dra å ta en ultime. Det så vi noe av det nydeligste på skjermen . Hjertet slo alt var bra. Jeg ble satt frem 3dager. Den lille beveget seg masse og alt så veldig bra ut. Er så letta:) vokst masse siden sist! Hjertet slo helt nydelig <3Vis vedlegget 132842
Så skummelt med farge på utfloden. Fikk du noe svar på hvorfor? Bare skjøre slimhinner kanskje?

For en perfekt liten baby :D nydelig liten skatt ♡ Gratulerer så mye ♡

Så skummelt med farge på utfloden. Fikk du noe svar på hvorfor? Bare skjøre slimhinner kanskje?

For en perfekt liten baby :D nydelig liten skatt ♡ Gratulerer så mye ♡
Helt nydelig og aktivt knøtt:) hun rota mye oppi der, men kunne ikke finne noe. Hun kunne se antydning til noe som kunne være et blodkar, men var usikkert. Så hun konkluderte med skjøre slimhinner. Viktigste var at alt var bra og så bra ut. Gleder meg til bilde fra deg i morgen . Nyt det. Jeg er helt forelska.

Back
Topp