En livlig krabat?

Jippi, for to dager siden kunne jeg tydelig se spark på utsiden av magen! Kjempegøy [:D] Men hver gang jeg skal vise kjæresten min - så slutter det....
 
Hei Jorisk!

Sånn er det hjemme hos oss også. Hver gang pappa eller noen andre skal se eller kjenne på magen er det akkurat som om hun ikke gidder. Tror hun liker best å vise seg for mamma!
 
hehe... [:D] Så vittig! Slik er det hos meg også [;)]
 
Kjenner mest om natten. Har ikke kjent så mye gjennom magen. Men smaboeren min synest det er kos at jeg ligger med magen min helt inn til ryggen hans til han sovner og litt til. Han mener at da har han kjent litt bevegelse. Også syns vi det er kos og ligge tett med bebisen vår i mellom
 
Jeg har bare kjent det sparker en gang jeg :) Jeg våknet en natt at jeg måtte tisse, da jeg la meg igjen på sengen kjente jeg det. Men har ikke kjent noe mer etter det, så jeg håper det kommer igjen :) Skal på ul for andre gang i dag :) JEG GLEDER MEG
 
I ca 24 uke begynner den å få søvnmønster - noe som gjør at det blir lenger stille perioder... Det kjenner ihvertfall jeg! Men når det først er liv, er det ofte masse liv i tillegg! [:)] GØY!
 
Back
Topp