Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lam? Gård?Rolig morgen, etterfulgt av babysang, besøk til svigerinne for å hente storegutt, hjem - tok imot tre lam, laget middag, merket lam, la lillemor, koste med storegutt, så litt tv og heklet en lykt, nå skal jeg straks legge meg
Sent from my iPhone using BV Forum
Hehe det høres moro ut, ta i mot lamRolig morgen, etterfulgt av babysang, besøk til svigerinne for å hente storegutt, hjem - tok imot tre lam, laget middag, merket lam, la lillemor, koste med storegutt, så litt tv og heklet en lykt, nå skal jeg straks legge meg
Sent from my iPhone using BV Forum
Vi har bare kost oss hjemme i dag. Lillegutt har vært syk med feber denne uken, og er fortsatt ikke i form - litt sutrete enda og i kveld var han full av utslett
Storesøster og jeg koste oss sammen på kjøkkenet, jeg laget middag og hun sutlet og styrte på i oppvaskekummen
Før leggetid hadde vi kosetid i sofaen med barne-tv. Lillegutt elsker lille Jack
Haha, vi så også lille Jack for første gang i dag. Tror han syntes det var morsomt. Pappan her i huset tok seg også fri i dag, så vi dro på babysvømming og hadde det rett så koselig. Har ellers handlet maling og stash og venter på finvær sånn at vi kan begynne med det.
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Og så har jeg strikket ferdig en egenkomponert vest til lillemann. Veldig fornøyd med den altså.
Vi har vært inne, lekt og ryddet huset sammen (i bæsesele) og bare kost oss. Hadde litt feber så da tok vi det rolig Vis vedlegget 59520
Namnam eple
Nei, jeg aner ikke hva det kommer av. Dukket bare plutselig opp - over hele kroppen! Er fortsatt full i utslett i dagHuff da, dakar lillebror Vet du hva utslettet kommer av da? God bedring til han<3
Lille Jack er stor stas her også
Svømmingber stor stas. Festa tråder på vesten nå. Tenker den blir fin med hvitskjorte og sixpence til.Så koselig med svømming
Har du bilde av vesten?=)
Nei, jeg aner ikke hva det kommer av. Dukket bare plutselig opp - over hele kroppen! Er fortsatt full i utslett i dag
Virker ikke som om det plager han da, heldigvis.
Svømmingber stor stas. Festa tråder på vesten nå. Tenker den blir fin med hvitskjorte og sixpence til.
I dag har vært mye daffing og kos her Gått tur til nærbutikken som har snop til 6.90 fredager og lørdagen,så nå er kvelden reddet
Blir film, tacograteng og snop senere Weehooo!!
Åhh, tusen takk.Oi, sinnsykt fin da!! Så flink du er!
Vi har bare kost oss hjemme i dag. Lillegutt har vært syk med feber denne uken, og er fortsatt ikke i form - litt sutrete enda og i kveld var han full av utslett
Storesøster og jeg koste oss sammen på kjøkkenet, jeg laget middag og hun sutlet og styrte på i oppvaskekummen
Før leggetid hadde vi kosetid i sofaen med barne-tv. Lillegutt elsker lille Jack
Nei, jeg aner ikke hva det kommer av. Dukket bare plutselig opp - over hele kroppen! Er fortsatt full i utslett i dag
Virker ikke som om det plager han da, heldigvis.