FRK John Deere
Forumet er livet
Jeg var 2.5 år da jeg ble storesøster for første gang.
Minnene fra barselsbesøkene er det første jeg husker faktisk
og de kan minne om da "ola aleksander filli bom bom bom" ble storebror
-samme oppførsel på meg ig jeg kan enda kjenne på følelsene av å bli "oversett"
Utfra dette har jeg selv, mulig jjeg har vært frekk, men bedt familien min om å kjøe en liten ting til storebror om de valger å kjøpe noe til lillebabyen slik at det ikke bare er babyen som får. Har fått til svar hos noen at det er på tide at han som 2 åring lærer at det ikke han bestandig kan få, at han må tåle å se at andre får.. Føler ikke helt at situasjonen tilsier at en slik lærdom skal tilegnes akkurat i den voldsome overgangen han må gjennom.
Selv kjøper jeg bestandig en ting til storesøsken, om så bare en sjokolade, bare for at de ikke skal føle seg glemt når man gir gave til de minste.
Synes dere jeg har vært frekk?
>Tør ikke komme med noe slikt overfor sambos familie.. [X(]
Minnene fra barselsbesøkene er det første jeg husker faktisk
og de kan minne om da "ola aleksander filli bom bom bom" ble storebror
-samme oppførsel på meg ig jeg kan enda kjenne på følelsene av å bli "oversett"
Utfra dette har jeg selv, mulig jjeg har vært frekk, men bedt familien min om å kjøe en liten ting til storebror om de valger å kjøpe noe til lillebabyen slik at det ikke bare er babyen som får. Har fått til svar hos noen at det er på tide at han som 2 åring lærer at det ikke han bestandig kan få, at han må tåle å se at andre får.. Føler ikke helt at situasjonen tilsier at en slik lærdom skal tilegnes akkurat i den voldsome overgangen han må gjennom.
Selv kjøper jeg bestandig en ting til storesøsken, om så bare en sjokolade, bare for at de ikke skal føle seg glemt når man gir gave til de minste.
Synes dere jeg har vært frekk?
>Tør ikke komme med noe slikt overfor sambos familie.. [X(]