En liten til

Jeg har veldig lyst på søsken til S, men er veldig usikker på når vi skal gå aktivt inn for å prøve. Akkurat nå har hverken jeg eller mannen overskudd [emoji28] Ikke har jeg fått tilbake mensen heller [emoji2957]
 
Jeg sliter skikkelig med dette nå altså :p tror det blir å ringe klinikken til årsskiftet og se om vi har overskudd til å prøve nytt forsøk til våren :)
 
Akkurat nå har vi nok med de to små bøllefrøa vi er så heldige å ha fått! [emoji28] 11 mnd og veldig aktive.
Men vi har to egg på frys og jeg drømmer om en liten bror eller søster en gang i fremtiden [emoji176][emoji176]
 
Ikke foreløpig nei.. Men hun er bare 5/2 mnd også. Vi får se hva det blir til. Ny runde med prøverør er ikke aktuelt for oss.
 
Akkurat nå har vi nok med de to små bøllefrøa vi er så heldige å ha fått! [emoji28] 11 mnd og veldig aktive.
Men vi har to egg på frys og jeg drømmer om en liten bror eller søster en gang i fremtiden [emoji176][emoji176]
Sette inn begge på en gang? :rolleyes:
 
Sette inn begge på en gang? :rolleyes:

Ja [emoji28] De er jo i samme strå!
Men jeg tror seriøst jeg ikke hadde klart tvillinger en gang til... [emoji15]

Så vet ikke hva vi gjør om begge overlever opptining ved evt søskenforsøk.... har ikke lyst å gi slipp på ett lite håp heller....
 
Ja [emoji28] De er jo i samme strå!
Men jeg tror seriøst jeg ikke hadde klart tvillinger en gang til... [emoji15]

Så vet ikke hva vi gjør om begge overlever opptining ved evt søskenforsøk.... har ikke lyst å gi slipp på ett lite håp heller....
Etter min mening er tvillingforeldre superhelter av rang! Bøyer meg i støvet!
 
Ja [emoji28] De er jo i samme strå!
Men jeg tror seriøst jeg ikke hadde klart tvillinger en gang til... [emoji15]

Så vet ikke hva vi gjør om begge overlever opptining ved evt søskenforsøk.... har ikke lyst å gi slipp på ett lite håp heller....

Skjønner godt at tvillinger om igjen ikke frister så veldig hehe! Som Avocado sier, all ære til dere med tvillinger, dere er rå[emoji3][emoji173]️[emoji173]️
 
Vi er i gang med søskenforsøk, uttak i morgen faktisk :) Snuppa er litt over 2 år :)

Lykke til! Det blir spennende, håper formen er bra og krysser fingre for godt uttak.
 
Begynner å få så inderlig lyst på en liten til. Mimrer og tenker tilbake på nyfødttiden. Glemmer visst det slitsomme :p :p Men tassen har akkurat runda året og fornuften sier at jeg må vente litt til. Noen andre som er litt babysyke?
Jeg er babysyk! Forstår deg godt :p
 
Jeg ble anbefalt å gå på hormonell prevensjon fra rett etter fødsel og frem til rett før søskenforsøk pga. endometriose. Så vi måtte jo planlegge, og jeg var redd ting skulle ta tid. Selv om førstemann satt på #1 IVF. Så da han var over 1 år sluttet jeg med prevensjon og sluttet å amme. Det tok 15 måneder før vi lyktes, så det ble flere innsett og flere klinikker (siden de endrer reglene for søskenforsøk hele tiden nå.)

Jeg er på mange måter glad for at det først klaffer nå, gutten min er større og ting er enklere. Det er likevel tøft å stå i det med negative forsøk og hormoner og full pakke. Selv om søskenforsøk er bonus.
 
Back
Topp