En liten til

Poppi

Forumet er livet
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Begynner å få så inderlig lyst på en liten til. Mimrer og tenker tilbake på nyfødttiden. Glemmer visst det slitsomme :p :p Men tassen har akkurat runda året og fornuften sier at jeg må vente litt til. Noen andre som er litt babysyke?
 
Hehe, på dager med overskudd og blid unge kan jeg ha veldig lyst på en til, men oppi utviklingstrinn og sykdom sier jeg «Aldri mer!!» :hilarious:
 
Begynner å få så inderlig lyst på en liten til. Mimrer og tenker tilbake på nyfødttiden. Glemmer visst det slitsomme :p :p Men tassen har akkurat runda året og fornuften sier at jeg må vente litt til. Noen andre som er litt babysyke?

Jepp. Og frøkna her er bare snart 9 måneder hehe...Til mitt forsvar holder hun jo på å gå allerede så har ingen liten baby her heller lenger[emoji6][emoji173]️ Savner å være gravid! Selv om det sikkert ikke er så dumt for kroppen å få litt pause før det forhåpentligvis er på’n igjen[emoji4]
 
Tja.. vi holder jo på runde to med fryseforsøk. Lille er 8,5 mnder. Jeg er babysyk når alt er kos og rolig (på dagtid) om nettene river jeg meg litt i håret og skjønner ikke hva jeg tenker på :hilarious:
Bekymrer meg til et evt svangerskap med mye smerter samtidig som jeg skal ta meg av en baby under året..
Samtidig så vil jeg ha to tette denne gangen ( 7 år mellom 1 og 2). Orker ikke begynne på startlinjen igjen om noen år. Og vil at lille har et jevngamel søsken, viss vi får en tredje da.. hun var jo egentlig tvilling, så får hun ett søsken i tett alder veier det litt opp for den vi mistet.
Skal óg begynne på studier, så ønsker å være ferdig med å få barn til da.

Men er realistisk og vet at sjansen er liten med bare tre små på frys.
 
Både ja og nei! Altså vi har jo prøvd på en til siden minste var 11 mnd og nå er hun 3,5 så lenge siden babytida her. Og det er nok det som gjør at jeg innimellom er usikker[emoji23] For det er nemlig litt deilig når de blir større og. Men ønsket om en til er jo der[emoji173]️
 
Vi hadde ikke så mye valg med tanke på å gå for nr to kjapt på grunn av alder. Sluttet med amming og tok kontakt med klinikken da vesla var rundet året. Ting tok litt tid jeg måtte gjennom en hysteroskopi og sånt før vi startet opp. Men så satt jammen første spire, nå er jeg i andre trimester og svært takknemlig. Problemet er jo at det er så uendelig uforutsigbart hvor lang prosessen blir.
Jeg elsket nyfødttiden og tenker at den uansett går fort selv om det tidvis er slitsomt. Om man ikke har tidspress så tenker jeg det er lurt å kjenne seg klar både mentalt og fysisk på ny runde, men ikke noe rart å bli babysyk igjen fort!
 
Som tidligere sliter, og med tanke på at dattera vår døde. Så startet vi aldri på prevensjon verken etter 1., 2. eller nå 3. fødsel. Så vi har fått 3 tette (hvorav 2 lever) nå etter at det tok 4år før vi gravid med første
 
Jeg har alltid sett for meg å bare ha ett barn. Og sånn føler jeg det fortsatt :) Så det blir ikke noen fler her (om ikke er mirakel skjer og jeg skulle bli gravid av meg selv på p-pilla :p
Jeg husker du sa det. Du føler det enda?[emoji16]
 
Jeg begynner å bli veldig babysyk, men så er tassen min halvannet år nå også da [emoji14] Vi har en drømmeunge hva gjelder søvn, og jeg er egentlig litt redd for at vi skal "ødelegge alt" og få en ny baby som er helt håpløs mtp søvnen [emoji28] Men den risikoen får vi bare ta, jeg har veldig lyst til at gutten min skal få et søsken [emoji3590]
Men det føles SÅ luksus å skulle prøve på en til når man allerede har barn. Foreløpig veldig fjernt fra den forrige prøvetiden.
 
Vi har prøvd siden sønnen vår var ca 9 mnd og nå er han 2 år og 5 mnd så vi har prøvd en stund. Men har nå funnet ut at jeg ikke har tette eggledere men en cyste eller en stor polypp eller noe sånn som antakeligvis gjør det veldig vanskelig for ett egg å feste seg og lager blødningsforstyrrelser og magesmerter. Så trenger en hysteroskopi og blitt anbefalt å sette prøvingen på vet til det er gjort.
Og kjenner faktisk at jeg senker skuldrene og føler ikke så hastverk lengre. Kan fint vente til han blir 4 nå kjenner jeg :)
Men vi ser hva som skjer etter hysteroskopien, kommer nok til å starte prøvingen igjen ganske fort etter det :)
 
Vi startet aldri på noe prevensjon etter at mini ble født, om det skjedde at vi ble gravide på egenhånd hadde vi tatt imot med åpne armer.
Vi er igang med søskenforsøk, har 2 blasto på frys og får satt inn et på onsdag (håper opptiningen går fint).
 
Vi har holdt på med søskenforsøk siden gutten vår var 11 mnd, nå er han 3,5. Vi ønsket oss to tette, men sånn ble det ikke. Må innrømme at mye blir lettere når de bikker 3 år, men savner å gå gravid og å ha et lite nurk igjen. Ønsker også veldig å gi han søsken❤️
 
Vi startet aldri på noe prevensjon etter at mini ble født, om det skjedde at vi ble gravide på egenhånd hadde vi tatt imot med åpne armer.
Vi er igang med søskenforsøk, har 2 blasto på frys og får satt inn et på onsdag (håper opptiningen går fint).

Spennende da, masse lykke til!
 
Vi startet aldri på noe prevensjon etter at mini ble født, om det skjedde at vi ble gravide på egenhånd hadde vi tatt imot med åpne armer.
Vi er igang med søskenforsøk, har 2 blasto på frys og får satt inn et på onsdag (håper opptiningen går fint).

Masse lykke til ❤️
 
Vi har holdt på med søskenforsøk siden gutten vår var 11 mnd, nå er han 3,5. Vi ønsket oss to tette, men sånn ble det ikke. Må innrømme at mye blir lettere når de bikker 3 år, men savner å gå gravid og å ha et lite nurk igjen. Ønsker også veldig å gi han søsken❤️

Du fortjener det veldig nå ❤️❤️
 
Åh! Ja! Men det blir å vente til litt ut i neste år kjenner jeg. Trenger å sove og ha kroppen for meg selv littegrann til :p
 
Back
Topp