En liten blødning

Da er det fredag og blodprøve er tatt, nå er det bare å vente seg igjennom helga. Jeg har en veldig dårlig følelse på hvordan utfallet blir. Jeg har hatt flere blødninger, virker som det kommer i forbindelse med lutinus men føler meg ikke like gravid lenger... Kroppen går på høygir og det er vanskelig å slappe av. Håper så at det skal gå bra men etter så mange SA så kjenner jeg igjen følelsen.

Uff, forstår bekymringen din men det kan jo som de andre sier være helt ufarlig ❤️ Jeg krysser alt jeg kan krysse for deg ❤️
 
Da er det fredag og blodprøve er tatt, nå er det bare å vente seg igjennom helga. Jeg har en veldig dårlig følelse på hvordan utfallet blir. Jeg har hatt flere blødninger, virker som det kommer i forbindelse med lutinus men føler meg ikke like gravid lenger... Kroppen går på høygir og det er vanskelig å slappe av. Håper så at det skal gå bra men etter så mange SA så kjenner jeg igjen følelsen.

Håper dette går bra :Heartred
 
Huff :Heartbigred det er ingen god følelse. Prøv å finne på npe gøy i helga så du slipper å vente og tenke så alt for mye. Klem:Heartpink
 
Tenker på deg :Heartred
 
Det gikk dessverre ikke veien for meg denne gangen.
Lykke til videre alle sammen :Heartred

Det var trist å høre :Heartred mange varme tanker til deg og lykke til videre selv!
 
Uff så trist, sender en stor klem :Heartred
 
Ånei, så trist å lese dette:(
Akkurat nå hjelper nok ikke dette, men ønsker deg masse lykke til neste runde:Heartred
 
Back
Topp