En liten blødning

Lurifaks

Blir kjent med forumet
I går blødde jeg litt, så stoppet det, kom ingen ting i natt. Men så har det kommet litt mer nå:nailbiting:
Huff blir så redd for å miste :(
Jeg tar lutinus, det kan bare være at det er den som gjør det litt sårt :wtf:
Det var ganske lite i går men i dag er det litt mere lyse brunt :(
 
I går blødde jeg litt, så stoppet det, kom ingen ting i natt. Men så har det kommet litt mer nå:nailbiting:
Huff blir så redd for å miste :(
Jeg tar lutinus, det kan bare være at det er den som gjør det litt sårt :wtf:
Det var ganske lite i går men i dag er det litt mere lyse brunt :(
Jeg skjønner godt at du er redd for det! Mulig det kan være beroligende at jeg også blødde i 2 dager, først rødt så brunt, rundt 3+4 og 3+5. Det stoppet opp og testene har bare blitt sterkere etter det, så det ser ut til å ha gått bra :)
 
Jeg skjønner godt at du er redd for det! Mulig det kan være beroligende at jeg også blødde i 2 dager, først rødt så brunt, rundt 3+4 og 3+5. Det stoppet opp og testene har bare blitt sterkere etter det, så det ser ut til å ha gått bra :)


Får håpe deg går bra, jeg har mistet så mange ganger før så det er skrekken å se blod :(
 
Krysser fingrene for at den sitter!

Det skal være helt normalt med litt blødninger under svangerskapet, så prøv å ikke bekymre deg. Skjønner at det ikke er lett med de erfaringene du har :(

:Heartred
 
Huff jeg tok en digital test nå og den stod det gravid på men bare 1-2 uker. Jeg kjøpte to så jeg tar ny i morgen tidlig. Jeg skal ta hcg blodprøve fredag og mandag. Men det er sååå lenge til jeg får svar :(
 
Krysser fingrene for deg!
Enig i at det er evigheter å vente :(

Håper testen sa mer enn 1-2
 
Huff jeg tok en digital test nå og den stod det gravid på men bare 1-2 uker. Jeg kjøpte to så jeg tar ny i morgen tidlig. Jeg skal ta hcg blodprøve fredag og mandag. Men det er sååå lenge til jeg får svar :(

Har du hatt mer en 1-2 før? Eller hvor langt er du?
 
Huff jeg tok en digital test nå og den stod det gravid på men bare 1-2 uker. Jeg kjøpte to så jeg tar ny i morgen tidlig. Jeg skal ta hcg blodprøve fredag og mandag. Men det er sååå lenge til jeg får svar :(
Håper du får sterkere test i morgen tidlig! Det kan jo bare ha vært utvannet urin i ettermiddag. Krysser fingrene
 
Jeg glemte å teste i søvne i dag, så da blei det ikke noen ny test på morgenurin. :sleep011
I morgen skal ta ny HCG blodprøve hos legen så da er det bare å krysse det som krysses kan :)
 
Forstår godt at du et bekymret, men husk at det som regel går bra selv om du opplever å blø litt. Denne artikkelen gir deg dessverre ingen fasit, men kanskje den kan berolige deg litt. Vi har også en podcast som handler om blødning i svangerskapet, dersom du har lyst til å lytte. Er du usikker og redd så bør du kontakte legen din. Ønsker deg alt godt og håper det ikke skjer noe med lille spire i magen.
 
Da er det fredag og blodprøve er tatt, nå er det bare å vente seg igjennom helga. Jeg har en veldig dårlig følelse på hvordan utfallet blir. Jeg har hatt flere blødninger, virker som det kommer i forbindelse med lutinus men føler meg ikke like gravid lenger... Kroppen går på høygir og det er vanskelig å slappe av. Håper så at det skal gå bra men etter så mange SA så kjenner jeg igjen følelsen.
 
Da er det fredag og blodprøve er tatt, nå er det bare å vente seg igjennom helga. Jeg har en veldig dårlig følelse på hvordan utfallet blir. Jeg har hatt flere blødninger, virker som det kommer i forbindelse med lutinus men føler meg ikke like gravid lenger... Kroppen går på høygir og det er vanskelig å slappe av. Håper så at det skal gå bra men etter så mange SA så kjenner jeg igjen følelsen.
Huff. Håper virkelig ikke det er tilfellet! *Sender masse styrkeklemmer*
 
Da er det fredag og blodprøve er tatt, nå er det bare å vente seg igjennom helga. Jeg har en veldig dårlig følelse på hvordan utfallet blir. Jeg har hatt flere blødninger, virker som det kommer i forbindelse med lutinus men føler meg ikke like gravid lenger... Kroppen går på høygir og det er vanskelig å slappe av. Håper så at det skal gå bra men etter så mange SA så kjenner jeg igjen følelsen.
Håper at det går bra for deg!!!
 
Back
Topp