En lek (Stjelt)

Små deprimert, men aldri noe mer enn det :)

Hva gleder du deg mest til ved å bli mamma?

Den uendelige kjærligheten jeg kommer til å gi babyen min ❤️

Ser du på the Ellen D show?

Nei, vet ikke om jeg skal låne av svigerinnen eller kjøpe ennå..

Skal babyen få eget soverom?

Er innstilt på å gjøre et ordentlig forsøk hvertfall, men blir ikke sønderknust om jeg ikke får det til.

Har dere bestemt navn til baby enda?

Har ikke noe "hjem" sammens med min elskede akkurat nå :p vi flytta fra Tønsberg og hjem i sommer og enda ikke fått noe felles i Oslo :( Men ser ut som om vi får det om 2 uker :D og da kommer det til å ikke være kjempe god plass nei, for alt er dyrt i Oslo!

Hva er det du gruer deg mest til i barseltiden ?

Våken netter og fare for ny depresjon.

Hva gjør du for å få tiden til å gå??

BV forum...? Haha, neida ;) Jobber en del enda, så dagene går til det. I helga synes jeg det er deilig å ikke gjøre så mye.

Har du hund eller katt? Og hvis ja, er du redd for at den blir sjalu på babyen?

Ja, laget smokke snor med navn, holder på å strikke teppe og skal lage tegninger og uro til rommet hennes :)

Var graviditeten planlagt, isåfall tok det lang tid før spiren satt?

Ja, er planlagt, men trodde det skulle ta tid før jeg ble gravid. Sist jeg sluttet på p-piller tok det et halvt år før jeg kom i syklus igjen. Spiren satt på andre forsøk/syklus, hadde en normal menstruasjon mellom "p-pillemens" og det jeg selv mener må ha vært festeblødning.

Har begynt å tenke på hvilke av de lokale barnehagene du kunne tenkt å bruke til mini?

Ja, håper på at lillesøster får plass der hvor storebror går :)

Hvor mange barn ønsker du deg?

3 barn (eller 4) vil jeg gjerne ha :)

Er du fornøyd med din gravide kropp?

Har slått meg til ro med at min tidligere (nesten) flate mage nå er en diger kul, men kunne gjerne vært foruten at lårene og rompa har est ut :P

Bruker du fridager til avslapping (lade batteriene/samle energi) eller til å gjøre alt du ikke rekker ellers?

Nå er eg sykemeldt meg hyperemesis og orker veldig lite hver dag, så må ta litt og litt når eg klarer det

Har du hatt mange plager så langt?

Back
Topp