En lek (Stjelt)

Studerer fullt, er sykemeldt i 2 uker fra jobben.

Når spiste du noe sist og hva var det?

Middag i 18:30-tida (jøss, har faktisk holdt meg mett resten av kvelden! :P). Spiste wok med kjøttdeig (storfe og svin), chop suey-saus, grønnsaker og ris :)

Fått fantastisk hud eller kviseutbrudd i svangerskapet?

Middag i 18:30-tida (jøss, har faktisk holdt meg mett resten av kvelden! :P). Spiste wok med kjøttdeig (storfe og svin), chop suey-saus, grønnsaker og ris :)

Fått fantastisk hud eller kviseutbrudd i svangerskapet?

Hatt veldig mye kvisete og dårlig hud, men er bra igjen nå heldigvis

Hatt mye vondt i bekkenet og kynnere?

Ja veldig :( og spesielt i det siste. Det er så slitsomt :o

Kjenner du masse liv om dagen/ Når på døgnet kjenner du mest?

Ja kjenner masse :D Er egentlig ikke no spesielt tid på dagen egentlig (føler jeg kjenner nesten hele tiden). Kjenner i hvert fall på morran, kvelden og på ettermiddagen :)

Får du ofte kynnere?

Fikk mye når eg var på jobb, men ikke så mye nå når eg er sykemeldt :)

Skal du noe spennende til helgen?

Datteren vår kommer hjem en tur ❤ også får vi besøk på lørdag, som har med senga til babyen ❤

Syns du tiden går sakte nå?

Veldig bra nå :) bekkenet derimot er jævlig :(

Skal du amme? Hvis ja, gleder du deg?

Ja, gleder meg veldig :) Var veldig kos sist <3 Så verdt slitet i begynnelsen, når det blir så kos :)

Skal du ha smertelindring under fødsel?

Vil prøve å la vær, men må jeg så må jeg..

Kjøpt eller strikket hentesett?

Vi har datteren vår i helga og vi får besøk etterpå så ja, syns da det :) senga til babyen får vi endelig idag og :D gøy.

Skal du noe gøy??

Her fortsetter vi med å stelle i stand barnerommet :) Håper å få montert seng og stellebord/kommode i dag, og få lagt på plass det vi har babyklær :)

Er suget etter "ulovlig mat" (spekemat, mykost, medium/rå biff osv.) fortsatt tilstede eller har det begynt å dabbe av?

Nei har lyst på salami hver dag !

Hva driver du med nå (bortsett fra å være på bv appen)?

Ja har 2 stk fra før :)

Hva kunne du ønske deg mer enn noe annet akkurat nå og hvorfor?

Back
Topp