En lat jul

Lehne

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Her gjør jeg ingenting om dagen.. Bare spiser og lager mat og ser tv+spiller candy crush og kabal.. Jeg burde jo heller i hvertfall lest ei bok eller noe hakket mer fornuftig.. Men, regner med dagene snart blir mer enn nok travle..

Akkurat det dagene mine og går til;-) Har prøvd meg på å lage babynest også idag, mangler kun litt småting igjen så er den ferdig:-)

Her har det gått i ett siden lillejulaften med familieselskap her og der. Endelig fått satt meg ned nå å slapper av litt før jeg reiser til trondheim i morgen for innleggelse :p

Her går det unna med husarbeid osv. Endelig fått pakket opp vogna og ryddet der hvor den skal stå. Ellers har mannen fått for seg det at vi ble enige om å ikke pakke opp og montere sprinkelsenga og stellebordet før fødselen... Noe jeg blir litt stressa av. Altså, om han vil vente så må han gjøre alt selv i så fall...

Lillejulafteb til 3 juledag var rolig me middags og frokost besøk. Men så kom mine barn hjem og vi har kost oss hjemme men fyr i ovn. Så en rolig jul egentlig. I mårra er der ny time til jordmor. Spennende :)

Lat jul ja, aldri gjort så lite før jul, og har vært syk i jula og dermed ikke gjort noe da heller. Imorgen kommer eldstegutten hjem fra julefeiring hos faren - håper energinivået mitt bedrer seg da :)

Blir ikke gjort stort her heller. Her går det i strikking, legobygging, en utflukt om dagen...
Kan vi ikke si vi lader opp til fødsel da? Termin om mindre enn en uke her, så kan vel trygt det?
I morgen må jeg få ryddet litt.

Første dag med litt action her... Og vi var på *trommevirvel*...
Kino!!

Jeg må le...
Opplading pågår.. Ul-termin lørdag da, så er vel unnskyldt :-P

Back
Topp