Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Vibeke :)
Den som lever får se... Er det ikke noe sånt det heter da?... Skulle dere høre fra'n i helgen, eller var det nå etter helgen???
Det er mye som skjer om dagen, både på bolig markedet og i finansmarkedet, så det er vel like greit egentlig å ta tiden litt til hjelp og se litt hva som skjer... Greit å ha ett litt mer stabilt marked å forholde seg til!
ORIGINAL: ~Star83~
Den som lever får se... Er det ikke noe sånt det heter da?... Skulle dere høre fra'n i helgen, eller var det nå etter helgen???
Det er mye som skjer om dagen, både på bolig markedet og i finansmarkedet, så det er vel like greit egentlig å ta tiden litt til hjelp og se litt hva som skjer... Greit å ha ett litt mer stabilt marked å forholde seg til!
Han ringte om fredagen...Da han sa at de var usikre ang leieperiode...En del pga de er redd for stor skattesmell,så vi skulle tenke litt vi og så skulle vi prates igjen...Tror ikke noen andre har ringt på akkurat det huset,så om det blir en løsning er det håp for oss!!!
Krysser fingrene for dere Star!
Håper det ordner seg på litt lengre sikt for dere nå!!!
ORIGINAL: Lillepooh
Oi!
Ungene må i seng...[8|]
Hehehehe.....
Jeg må vel skylle litt farge snart...
He,he...Håper du har fått skylla ut nå!?!?!?[:-]
Krysser fingrene for dere Star!
Håper det ordner seg på litt lengre sikt for dere nå!!!
Takk,takk for det![:)] Hadde vært ok å kunne se fremover litt lenger uten bekymringer...[8|]Men uansett,så lenge vi holder sammen her så fikser vi det meste!!![:D]
I ettermiddag/kveld har vi vært på juleverksted i dag vi...Jeg hadde tentk å bare sende I-L på det,men kællen syns vi kunne fra alle sammen...Så ble litt grøtspising,laga pepperkaker,noen pynteull engler,nesteårs kalender også hjalp til med noen figurer til kirken til søn...Barna storkosa seg de - So...Mission accomplished!!![:D]
Eller bare vente til Atle har hatt ungene en uke og se om de har pynta noe til jul.... [&:]
Jeg må vel skylle litt farge snart...