En hektisk sommer!

anngeley

Elsker forumet
Novemberlykke 2015
Hei jenter!
Føles ut som en evighet siden jeg var inne her sist nå, men sommeren tok litt over for meg og jeg rakk ikke å gjre alt jeg tenkte jeg skulle gjøre!

Nå sitter jeg og venter på at ovnen skal bli varm slik at vi kan hive inni baguettene, lille storebonus gutt skal begynne på skolen i dag, så litt ekstra kos påå morran mæ vi ha! :D

Lille i magen vokser og ser ut til å trives bra, men merker enda dager hvor jeg er redd og bekymret for at noe skal gå galt, blir ekstra godt å komme til jordmor u dag etter nesten to måneder uten, hatt en legetime innimellom liksom men syns ikke det blir det samme! :)

Heisann :)

Lykke til med første skole dag :D :D

Er viktig med litt ekstra kos på morgenen da ja :D

Kos deg masse med time hos jordmor :) :)

Kjekt å ha deg tilbake her etter ferien :)

Heisann :)

Lykke til med første skole dag :D :D

Er viktig med litt ekstra kos på morgenen da ja :D

Kos deg masse med time hos jordmor :) :)

Kjekt å ha deg tilbake her etter ferien :)

Takk:D han er så spent her at maten knapt går ned! ☺
Ja godt med en avsluttning på sommeren for oss alle! :)

Ja den skal bli god<3 takk! :D

Kjekt å være tilbake! Selv om det blir mye i høst også! Innflytting og oppussing av nyhuset, studier og lille gullet <3

Takk:D han er så spent her at maten knapt går ned! ☺
Ja godt med en avsluttning på sommeren for oss alle! :)

Ja den skal bli god<3 takk! :D

Kjekt å være tilbake! Selv om det blir mye i høst også! Innflytting og oppussing av nyhuset, studier og lille gullet <3
Du er flink da :D :D
Tiden frem til fødsel kommer nok til å gå fort med så mange jern i ilden :)

Lykke til med alle prosjekter, får håpe du får tid til å "henge her inne" også :D

Yay! Der var du jo:) lurte på hvor du var blitt av!

Håper du har hatt en fin sommer, selv om hektisk - og at det blir en fin første skoledag for ham :)

Du er flink da :D :D
Tiden frem til fødsel kommer nok til å gå fort med så mange jern i ilden :)

Satser på den ikke går for fort altaå :P da får jeg nok panikk mot slutten :P

Men deilig å ha en aktiv høst forran seg ja!

Yay! Der var du jo:) lurte på hvor du var blitt av!

Håper du har hatt en fin sommer, selv om hektisk - og at det blir en fin første skoledag for ham :)

Har gått i ett i hele sommer! :P så telefon og forum og alt har egentlig vært glemt :P Men er her og alt ser ok ut heldigvis! :D

Sommeren har vært fin og slitsom! :D
Men det beste er jo at vi har fått kjøpt oss hus nå! :D så plass problemene løste seg selv! :D

Lille/storegutt har hatt en trivelig dag på skolen i følge mor som sendte melding til far (vi var med opp første delen vi også!) :D så veldig koselig!

Håper du har hatt en fin sommer du også!

Har gått i ett i hele sommer! :P så telefon og forum og alt har egentlig vært glemt :P Men er her og alt ser ok ut heldigvis! :D

Sommeren har vært fin og slitsom! :D
Men det beste er jo at vi har fått kjøpt oss hus nå! :D så plass problemene løste seg selv! :D

Lille/storegutt har hatt en trivelig dag på skolen i følge mor som sendte melding til far (vi var med opp første delen vi også!) :D så veldig koselig!

Håper du har hatt en fin sommer du også!
Oj! Gratulerer så mye med hus! Har dere kjøpt der oppe eller har dere flyttet nedover?
Skjønner godt at tiden løper fra en når det er mye å styre med ;)

Håper likevel at du har fått litt tid til å slappe av I mellom alt da!

Sommeren har vært fin her, føles kanskje litt kort ut nå som den er over :P

Oj! Gratulerer så mye med hus! Har dere kjøpt der oppe eller har dere flyttet nedover?
Skjønner godt at tiden løper fra en når det er mye å styre med ;)

Håper likevel at du har fått litt tid til å slappe av I mellom alt da!

Sommeren har vært fin her, føles kanskje litt kort ut nå som den er over :P

Ble her oppe! :D alt for knytt til bonusgutt til å flytte unna han! :D får han på 50/50 fra september nå! :D

Joda! :) innimellom så har jeg slappet av også! :D

Så bra da! Vi har endelig fått sommer her!

Back
Topp