En god dag

Så kjekt å høre. Jeg er så trøtt og ufokusert. Sitter bare å venter på klokka og tenker at i morgen blir en bedre dag. Da skal jeg klare å få gjort noe fornuftig. Tenker jeg sniker meg hjem om en liten halv time.
 
Så kjekt å høre. Jeg er så trøtt og ufokusert. Sitter bare å venter på klokka og tenker at i morgen blir en bedre dag. Da skal jeg klare å få gjort noe fornuftig. Tenker jeg sniker meg hjem om en liten halv time.
I morgen blir en bedre dag ;)
 
Jeg er evig optimist så håper d. Skal halv dag på nettverkssamlinger for verneombud så da trenger jeg ikke å late som om jeg jobber like hardt.
 
Dette er dagen jeg melder meg ut av gruppa dessverre. Er trøtt, har sure oppstøt og bekkenløsning, men det har begynt å gi seg i takt med blødning og nå negative tester.
 
Så deilig med en fin dag! Jeg skal lage meg en fin dag i morgen :)

I dag derimot er jeg utslitt og så skal jeg straks til tannlegen (har tannlegeskrekk), så gruer meg enorm :(
 
Godt å høre du har en god dag :)

Dagen har vært helt grei, minus spying etter lunsj. Begynner å bli vant til trøtthet og lite energi :p Sol og varmt og vi skal være ute resten av dagen med fotballkamper for eldstegutten :D
 
Godt å høre du har en god dag :)

Dagen har vært helt grei, minus spying etter lunsj. Begynner å bli vant til trøtthet og lite energi :p Sol og varmt og vi skal være ute resten av dagen med fotballkamper for eldstegutten :D
Etter middag kom kvalmen/ uggenheten igjen... :shifty:
 
Dette er dagen jeg melder meg ut av gruppa dessverre. Er trøtt, har sure oppstøt og bekkenløsning, men det har begynt å gi seg i takt med blødning og nå negative tester.
Nei :( klem:Heartbigred
 
Jeg ville bare fortelle at idag har jeg en virkelig god dag. Har hatt energi og ikke kvalm. Kjente tilogmed at det endelig var godt å kunne løpe litt igjen :D Håper det bare fortsetter;) Hvordan er deres dag?
Så deilig :D

Overtid på jobb og super sliten, lagt meg og håper på en bedre dag i morgen.
 
Herlig :) Det har vært en fin dag her også. Alle i huset er mer eller mindre kvitt den gjenstridige forkjølelsen vi har slitt med, og det har vært godt og varmt. Jeg har ingen graviditetssymptomer.
 
Back
Topp