Jeg ville bare fortelle at idag har jeg en virkelig god dag. Har hatt energi og ikke kvalm. Kjente tilogmed at det endelig var godt å kunne løpe litt igjen Håper det bare fortsetter Hvordan er deres dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I morgen blir en bedre dagSå kjekt å høre. Jeg er så trøtt og ufokusert. Sitter bare å venter på klokka og tenker at i morgen blir en bedre dag. Da skal jeg klare å få gjort noe fornuftig. Tenker jeg sniker meg hjem om en liten halv time.
Det var trist å høreDette er dagen jeg melder meg ut av gruppa dessverre. Er trøtt, har sure oppstøt og bekkenløsning, men det har begynt å gi seg i takt med blødning og nå negative tester.
Etter middag kom kvalmen/ uggenheten igjen...Godt å høre du har en god dag
Dagen har vært helt grei, minus spying etter lunsj. Begynner å bli vant til trøtthet og lite energi Sol og varmt og vi skal være ute resten av dagen med fotballkamper for eldstegutten
Uff... føler med deg (har også tannlegeskrekk). Håper det gikk greitSå deilig med en fin dag! Jeg skal lage meg en fin dag i morgen
I dag derimot er jeg utslitt og så skal jeg straks til tannlegen (har tannlegeskrekk), så gruer meg enorm
Nei klemDette er dagen jeg melder meg ut av gruppa dessverre. Er trøtt, har sure oppstøt og bekkenløsning, men det har begynt å gi seg i takt med blødning og nå negative tester.
Så deiligJeg ville bare fortelle at idag har jeg en virkelig god dag. Har hatt energi og ikke kvalm. Kjente tilogmed at det endelig var godt å kunne løpe litt igjen Håper det bare fortsetter Hvordan er deres dag?