Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Så moro å høre hva dere skal i dag jeg tenker det er så viktig at disse 12 (lange) ukene ikke blir bare "tomme" men at man nyter de, og kan se tilbake på de med et smil, og at fokuset blir litt Anna enn det lille livet i magen (som for tiden er ganske så altoppslukende.
Jeg har nå sovet en time på sofaen etter 2,4mil på ski (har barnefri og sover aldri på sofaen ellers ) glede!!
Her har det vært innedag for min del med støvsuging og vasking, mens mannen har vært ute med datteren vår og aket. Nå har han dratt i bursdag, mens jeg har en kompis på besøk. Vi skal kose oss med pizza og film
Har vært i Sverige og møtt gode venninner som jeg ikke ser mer enn et par ganger i året. Hun ene har flyttet til Afrika, men er nå hjemme en liten stund. Deilig solskinn og snø ute. Nå skal jeg hjem til mann og slappe av på sofaen
Flott og fortsette tråden, bare hyggelig å høre hva dere fyller dagene med
Jeg har stått opp tidlig, trena styrke i 1,5 time, sitter nå med farge i håret og skal lage middag til min kjære kommer hjem, han står på nedoverski i dag med noen venner