En glad tråd

Sykepleiermamma

Ny på forumet
Tenkte jeg skulle prøve å få fokuset på noe annet en bekymringen. Så derfor lurer jeg på om dere har noen fine og gode planer for helga? Hva er verdifullt og herlig i dag?

Jeg setter i dag pris på at jeg har fått vert gravid i 6 uker. Jeg og samboer skal i dag på en 25 km lang skitur i nydelig vær og fantastisk natur :)

Og til dere alle, nyt dagen og følelsen av at du faktisk Er gravid :)

Last edited:
Å skitur hørtes fantastisk ut, heldige dere som har snø :)
Vi skal ha familiemiddag idag, så får mye besøk senere :) gleder meg mye ;)

Sambo har baka boller og etterpå skal jeg og lillemor i bursdag :) Så blir det vell litt handlings av snacks til ikveld og bursdagsgave til bestefaren min som vi skal i bursdag til i morgen :D

Å skitur hørtes fantastisk ut, heldige dere som har snø :)
Vi skal ha familiemiddag idag, så får mye besøk senere :) gleder meg mye ;)
Ja, vi er heldige, skiløypene rett uten for huset nesten:) familiemiddager er alltid koselige, kos deg masse med besøk og ha en flott dag :))

Tenkte jeg skulle prøve å få fokuset på noe annet en bekymringen. Så derfor lurer jeg på om dere har noen fine og gode planer for helga? Hva er verdifullt og herlig i dag?

Jeg setter i dag pris på at jeg har fått vert gravid i 6 uker. Jeg og samboer skal i dag på en 2,5 km lang skitur i nydelig vær og fantastisk natur :)

Og til dere alle, nyt dagen og følelsen av at du faktisk Er gravid :)

Så utrolig fin tråd!! :D :D

Håper og regner med at dere får en fin skitur :)

Vi skulle egentlig ut og ha en skidag med lillemann på nye ski, men så dukket feber`n opp så da blir det en rolig dag i stedet. Men fint det og, godt å være sammen :) Utover det blir det familiemiddager hos svigers og mamma i løpet av helgen, det gleder vi oss alle til, i hvertfall lillemann :)

Så utrolig fin tråd!! :D :D

Håper og regner med at dere får en fin skitur :)

Vi skulle egentlig ut og ha en skidag med lillemann på nye ski, men så dukket feber`n opp så da blir det en rolig dag i stedet. Men fint det og, godt å være sammen :) Utover det blir det familiemiddager hos svigers og mamma i løpet av helgen, det gleder vi oss alle til, i hvertfall lillemann :)
Ja, jeg synes det var fint med en sånn tråd, prøve å få fokuset litt bort fra bekymringene.

Feber er kjedelig da :/ håper han blir fort frisk da :) herlig med en rolig dag og da, helga skal nytes. Vi er jo så mye borte fra de små ellers i ukene så helgene blir viktige :) jeg synes familiemiddager er så koselig og fint, det er sånne ting man blir glad av. Også er det ekstra godt med ferdig laga mat da :) ha en fantastisk fin helg med dine kjære! :)

Vi er på en runde å ser etter kjøkkebord og div ting til huset :) Vi skalspise hos foreldrene mine senere i dag og ikveld blir det noe godt i skåla + hver gang vi møtes :)

Har ingen planer denne helgen, til en forandring! Det er utrolig deilig :D
Samboer og jeg skal lage noe god mat i kveld, og bare kose oss sammen oss to :)

Vi skal straks ut og leke i snøen :) så blir det butikken en tur før vi går inn og setter på en film og spiser muffins og drikker kakao :) prøver å fokusere litt på kos og ikke bare en mamma som ligger på sofaen eller henger over do :p

Jo, og i morgen skal samboer ha konsert, så da skal jeg og spiren dit og høre på :) Første gang spiren får "høre" pappaen synge! :D

(noen som vet når de begynner å høre lyder der inne?)

Får besøk i kveld. Da blir det godis og pizza. Det blir koselig :-) Satser på at kvalmen oppfører seg så jeg orker litt mat;-)

Så koselig tråd med fint fokus! :)

Sambo og jeg har vært og sett på dress til han til bryllupet, kjøpt giftering og spist en bedre lunsj. Nå venter litt avslapping før svigers kommer på tacomiddag i kveld. En fin lørdag! :)

Back
Topp