En gang kanskje? Gravid på IVF#2 innsett #3 ❤️

Takk for svaret. Setter stor pris på det. Nå risikerer jeg at dokumentasjonen og søknaden er sendt en uke etter anbefalt dato dvs 6 måneder etter at vi har oppnådd summen. Men vi får se hva sier de.
Oi, er det ikke siste frist på 6 mnd? Får håpe det går gjennom, litt kjedelig å miste 30.000 :bag:

15 dpo - ingen test enda! :bag:

Har mensenmurringer og litt gulbrunt gjennomsiktig utflod (sry for details), så har følt at menstruasjon skal komme når som helst. Ingen andre symptomer/bemerkninger.
Jeg får som regel menstruasjon 13 dpo, men progesteron holder nok menstruasjon tilbake.

Blodprøve på mandag. Jeg har kjøpt hjemmetest men den har jeg måtte levert inn til biffen. Jeg får ikke lov til å teste hjemme idag fordi han reiser på jobb fra idag til imorgen. Så kan teste når han kommer hjem igjen imorgen.

Men jeg skal pynte til jul inne imorgen. Vil jeg da ta test på kveld og da ha pyntet til jul på formiddagen, eller ta test på formiddag og så grine over negativt resultat mens jeg pynter til jul? Tror det må bli test på kvelden :bag:

Jeg er forberedt på negativt resultat, føler meg ikke gravid, og hva er oddsen for at det plutselig skal gå nå liksom? :hilarious: Men jeg er likevel trygg på at det skal gå til slutt så jeg er ikke nedfor eller lei meg :happy: :Heartred

Har mensenmurringer og litt gulbrunt gjennomsiktig utflod (sry for details), så har følt at menstruasjon skal komme når som helst. Ingen andre symptomer/bemerkninger.
Jeg får som regel menstruasjon 13 dpo, men progesteron holder nok menstruasjon tilbake.

Blodprøve på mandag. Jeg har kjøpt hjemmetest men den har jeg måtte levert inn til biffen. Jeg får ikke lov til å teste hjemme idag fordi han reiser på jobb fra idag til imorgen. Så kan teste når han kommer hjem igjen imorgen.

Men jeg skal pynte til jul inne imorgen. Vil jeg da ta test på kveld og da ha pyntet til jul på formiddagen, eller ta test på formiddag og så grine over negativt resultat mens jeg pynter til jul? Tror det må bli test på kvelden :bag:

Jeg er forberedt på negativt resultat, føler meg ikke gravid, og hva er oddsen for at det plutselig skal gå nå liksom? :hilarious:Men jeg er likevel trygg på at det skal gå til slutt så jeg er ikke nedfor eller lei meg :happy: :Heartred
Håper virkelig at den viser positiv og du er gravid under juletiden og får deg en fin sensommer baby neste år :love7

Jeg er forberedt på negativt resultat, føler meg ikke gravid, og hva er oddsen for at det plutselig skal gå nå liksom? :hilarious:Men jeg er likevel trygg på at det skal gå til slutt så jeg er ikke nedfor eller lei meg :happy: :Heartred
Så spennende at du har kommet til 15dpo uten TR :smiley-angelic001 :smiley-angelic001 :Heartred

Det blir spennende med test i morgen :love017 Et typisk gravidtegn kan jo være mensmurringer, så dette er spennende, særlig siden du enda ikke har fått TR. Men som du også sier det kan være progesteron. Uansett veldig spennende :Heartpink

Det blir spennende med test i morgen :love017 Et typisk gravidtegn kan jo være mensmurringer, så dette er spennende, særlig siden du enda ikke har fått TR. Men som du også sier det kan være progesteron. Uansett veldig spennende :Heartpink
Ja grugleder meg :bag: Kjøpte sånn +/- ultratidlig fra clear blue, orker ikke å tyde streker, må ha et svar «ja eller nei» :hilarious::hilarious::hilarious:

Åååh, som jeg håper testen viser gravid :smiley-bounce012 :smiley-angelic001:love7

Håper for deg :smiley-bounce016 :Heartred
Håper veldig for deg :Heartred og bra jobba med å ikke teste!!
Flink du er som ikke har testet. Krysser deg jeg kan for deg i morgen :Heartred
Åååh, som jeg håper testen viser gravid :smiley-bounce012 :smiley-angelic001:love7
Tusen takk, dere er så gode :shy: :Heartbigred Ikke lenge igjen nå :clock
IMG_6334.jpeg

Back
Topp