11.30Når skal du inn?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
11.30Når skal du inn?

Ææææ 8 minutter til11.30![]()

TakkSpent på dine vegne![]()
Måtte hente frem igjen vanndrikketipsene dine fra sist gang, så nå har jeg moderat full blære uten å være ekstremt ukomfortabel 

Så bra !!TakkMåtte hente frem igjen vanndrikketipsene dine fra sist gang, så nå har jeg moderat full blære uten å være ekstremt ukomfortabel
![]()

Heia rugemorRuging pågår
Da ruger jeg på et 3 dagers gammelt stjerneskudd
Det andre embryoene holdt fremdeles koken og skal dyrkes til dag 5![]()

Åå så alle har klart seg så langt?Ruging pågår

Åååh rugemorHeia rugemor![]()
![]()

Ja alle har klart seg så langtÅå så alle har klart seg så langt?
Ikke sikkert alle klarer seg til dag 5 for nedfrysning, men det får jeg vite på torsdag 
Ja endelig, det må være gullegg nåEndelig ruger på stjerneGULLegget️

OMG!! Det er fantastisk!! Har ikke fries, men skal spise litt salt potetgull for degRuging pågår

Blir spennende! Utrolig at du allerede har fått innsatt første etter bare eit par uker siden startÅååh rugemor![]()
Ja alle har klart seg så langtIkke sikkert alle klarer seg til dag 5 for nedfrysning, men det får jeg vite på torsdag
Ja endelig, det må være gullegg nå![]()
dette kan jo vere babyen du bære på akkurat nå! Er så glad for deg
Haha, salt potetgull funker biffOMG!! Det er fantastisk!! Har ikke fries, men skal spise litt salt potetgull for deg![]()
Tusen takk 

Ja det kan være en liten augustbaby dette herBlir spennende! Utrolig at du allerede har fått innsatt første etter bare eit par uker siden startdette kan jo vere babyen du bære på akkurat nå! Er så glad for deg
![]()

Det går ganske fort med kort protokoll faktisk, er på dag 16 etter jeg begynte på sprøyter nå 
Haha, jeg hadde og noe sånt første gang. Full blære og ekstra venting. Det var skikkelig tortur45 min venting hittil - nå ble det plutselig ukomfortabel blære likevel![]()
Men godt du ikke hadde FULL blære med en gang da!!Ja jeg tror jeg hadde sprengt hadde jeg ikke fulgt tipsene dine og vært så full ved selve timen sånn som jeg var de to siste gangeneHaha, jeg hadde og noe sånt første gang. Full blære og ekstra venting. Det var skikkelig torturMen godt du ikke hadde FULL blære med en gang da!!
Og hurra for ruging - og liv i restenspennende om du får flere på frys denne gang!
Sykt redd for å tisse stjerneskuddet ut igjen etterpå

Håper for degJa jeg tror jeg hadde sprengt hadde jeg ikke fulgt tipsene dine og vært så full ved selve timen sånn som jeg var de to siste gangeneSykt redd for å tisse stjerneskuddet ut igjen etterpå
Ja skal oppdatere når jeg får svar på torsdag, det blir spennende! Men håper jo lille stjerneskudd fester seg og at jeg da ikke trenger de på frys
Jeg skal iallefall nyte to uker nå som PUPO og masse belly rubs![]()