En gang kanskje? Gravid på IVF#2 innsett #3 ❤️

Ja det er jo faktisk bedre nå, 66% er befruktet med ICSI, hvor sist det var 50 % befruktning med IVf, så det er jo bedring siden sist selv om antall embryo er det samme nå på dag 1 :love017 Spent på overlevelse til mandag, sist var det 50 % av de 4 eggene som overlevde for innsett (altså 2 stk, en til fersk innsett og en til frys).
Det er kanskje håp om at flere overlever denne gangen siden de sørget or at bare en sædcelle slapp inn :hilarious:

Det er kanskje håp om at flere overlever denne gangen siden de sørget or at bare en sædcelle slapp inn :hilarious:
De triploide (2 sædceller i et egg) blir skilt ut første natten (altså fra igår til idag), så det «befruktningsproblemet» tror jeg ikke har noe å si videre i prosessen, men det er jo lov å håpe det er bedre kvalitet uansett og at flere overlever til dag 5 for nedfrysning :happy: :Heartbigred

De triploide (2 sædceller i et egg) blir skilt ut første natten (altså fra igår til idag), så det «befruktningsproblemet» tror jeg ikke har noe å si videre i prosessen, men det er jo lov å håpe det er bedre kvalitet uansett og at flere overlever til dag 5 for nedfrysning :happy: :Heartbigred
Håper uansett mengde at dere får en som sitter :Heartred

2 DPO :love017

Føler meg håpefull og ved godt humør, tenker jeg skal prøve å beholde denne sinnsstemningen så lenge som mulig. Nederlaget blir tøft uansett når og hvis det kommer, så ingen vits å ødelegge fine dager i forkant :love7:Heartbigred Gleder meg til innsett imorgen og rugeperioden som kommer :love017

2 DPO :love017

Føler meg håpefull og ved godt humør, tenker jeg skal prøve å beholde denne sinnsstemningen så lenge som mulig. Nederlaget blir tøft uansett når og hvis det kommer, så ingen vits å ødelegge fine dager i forkant :love7:Heartbigred Gleder meg til innsett imorgen og rugeperioden som kommer :love017
Er det garantert at ikkje alle klarer befruktningen?

Masse lykke til imorgen❤️

Weee, idag skjer det:nailbiting::chicken::smiley-bounce012

Lykke til i morgen :Heartred
Lykke til i morgen ❤️❤️
Masse Lykke til i morgen :Heartred :love017
Åååå! Lykke til!! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Viii gratulerer med innsettings dagen!
Masse lykke til i dag :smiley-angelic001 :smiley-angelic001 :Heartred :Heartred
Weee, idag skjer det:nailbiting::chicken::smiley-bounce012
Masse lykke til i morgen :Heartbigred :love7

Tusen takk for lykkeønsker alle sammen - dere er så snille! :smiley-angelic003:Heartbigred Jeg er nå på vei til timen på klinikken og er veldig spent :nailbiting: Men på en god måte, har forsonet meg med at resultatet er som det er uansett hva det er :joyful::bag: Har på meg sokker som min søster har strikket, og sjal som min mor har strikket, og omfavner meg med lykkeønsker og kjærlighet fra dere og alle som er glad i meg, og føler meg ganske heldig og takknemlig egentlig :shy: :Heartred Blir spennende å få vite hvordan det går med de 4 embryoene i varmeskapet, om de fremdeles holder koken :playful:

Last edited:
Back
Topp