En gang kanskje? Gravid på IVF#2 innsett #3 ❤️

tilJeg måtte bare få lest meg gjennom alt som har skjedd siden sist jeg var her og leste :Heartred Det var veldig leit at ikke snøkrystallen ikke ble til en spire, men jeg beundrer deg virkelig for den positive innstillingen til hele prosjektet!

Blir superspennende med ultralyd i morgen, masse lykke til :joyful: krysser alt jeg har for at det er mange follikler og at det blir gode egg :Heartred kan jeg forresten spørre hvilken app du bruker?
Takk for det - kjekt du ville lese gjennom! Ble nok sikkert en del for jeg tyter jo litt :joyful: Hyggelig at du synes jeg har positiv innstilling, prøver jo å ha det litt gøy og tulle litt på veien også, prosessen blir mer gjennomførbar da :happy::Heartred Men har jo selvsagt mine dager da alt er bånn i bøtta, men det har vi jo alle :shy:

Jeg bruker appen «countdown» på ios, ikonet ser sånn ut. Synes den er veldig grei å bruke
IMG_6123.jpeg

Takk for lykkeønsker! :smiley-angelic003

Masse lykke til imorgen:Heartred

Du er vel inne på UL nå! Spent på dine vegne, håper alt så bra ut!

UL sjekk overstått

Bare 4 eggposer i str 12-17 mm så må gå på hormonbehandling noen dager til. Kjente dette var litt nederlag vs 9 eggposer sist, hadde håpt på bedre respons denne gangen, men vet jo selvsagt at det er kvalitet fremfor kvantitet :sorry:
Føler ofte det blir mye svinn når det er mange egg, men forstår skuffelsen over såpass få :Heartred Men man vet jo aldri! Plutselig så ender dere med at nesten alle klarer seg videre!

Føler ofte det blir mye svinn når det er mange egg, men forstår skuffelsen over såpass få :Heartred Men man vet jo aldri! Plutselig så ender dere med at nesten alle klarer seg videre!
Ja jeg fikk jo bare to egg totalt sett sist selv om det var 9 eggposer. Så det kan godt være at jeg får 1-2 egg for innsett denne gangen også. Bare gikk litt i kjelleren nå men kommer meg opp igjen til 1etasje imorgen :Heartbigred

Æsj, kjedelig med dårligere resultat da :(
Men kan jo være god kvalitet ❤️

UL sjekk overstått

Bare 4 eggposer i str 12-17 mm så må gå på hormonbehandling noen dager til. Kjente dette var litt nederlag vs 9 eggposer sist, hadde håpt på bedre respons denne gangen, men vet jo selvsagt at det er kvalitet fremfor kvantitet :sorry:
Skjønner veldig godt at det var skuffende kjære deg :Heartred Man ønsker seg jo både kvantitet og kvalitet, men la oss i det minste krysse fingrene for at kvaliteten er skikkelig bra :Heartred

En ting som er positivt da:

chatgpt mener at Pergoveris ofte blir brukt på eldre kvinner. Jeg
Skjønner veldig godt at det var skuffende kjære deg :Heartred Man ønsker seg jo både kvantitet og kvalitet, men la oss i det minste krysse fingrene for at kvaliteten er skikkelig bra :Heartred
Ja håper på det, det blir spennende å se på uttaket på fredag, befruktning lørdag og innsett på mandag, bare en uke igjen faktisk :happy: ChatGPT sier at det er medisinen Pergoveris som mest sannsynlig ikke har fungert så godt for meg siden den er tilsatt LH hormon og ikke bare FSH. Chatgpt mener siden jeg hadde god respons på GonalF at jeg har tilstrekkelig LH produksjon naturlig. Det var litt godt å høre det, at det kanskje bare er medisinen som ikke passer meg og ikke nødvendigvis min feil at jeg responderer dårlig denne gangen :bag: :Heartbigred

Last edited:
Termindato idag 11.11.25

Idag er termindatoen jeg har fryktet så lenge. Jeg hadde håpet at jeg skulle være gravid igjen til denne dagen, som kunne vært en mager trøst men dessverre ikke kommet meg dit enda. Heldigvis holder jeg på med stimulering sånn at jeg føler noe er på gang, og fikk tømt tårekanalene i går etter UL sjekk så dagen idag har faktisk vært ok :Heartred

Humøret er bedre fra igår, og jeg skal være lykkelig om jeg bare får en 3dagers for ferskinnsett mandag 17.11 så er jeg fornøyd, håper jo på en på frys også, men bare det blir et innsett så skal jeg være evig takknemlig :smiley-angelic001:Heartbigred

IMG_6142.jpeg

Last edited:
Hormonbehandling ferdig - plukking next :chicken:

Da var jeg endelig ferdig med sprøyter, satt eggløsningssprøyten igår kveld og det er ingenting på IVFplanen idag, før egguttak imorgen tidlig :Heartred Blir veldig spennende men jeg har lave forventninger, vil heller bli positivt overrasket enn enda en skuffelse :smiley-ashamed004:Heartbigred

Vis vedlegget 474148
Da må du ta en skikkelig self-care dag i dag! Sette det på agendaen :cool:

Da må du ta en skikkelig self-care dag i dag! Sette det på agendaen :cool:
Åh så bra du sa, god ide! :woot: Ble usikker på hva jeg skulle finne på men endte opp med julebrus og en kakemann på sofaen med pus som sover inntil meg mens jeg ser på «Parenthood» - det var den self care jeg hadde lyst på ikveld - chilling og litt kos :cool:

Åh så bra du sa, god ide! :woot: Ble usikker på hva jeg skulle finne på men endte opp med julebrus og en kakemann på sofaen med pus som sover inntil meg mens jeg ser på «Parenthood» - det var den self care jeg hadde lyst på ikveld - chilling og litt kos :cool:
Høres ut som en bra kveld :Heartred masse lykke til i morgen!!

Masse lykke til imorgen❤️

Back
Topp