Ja veldig spent selv, pergoveris har jo LH i tillegg til FSH (jeg gikk kun på FSH stimulering sist med Gonal F). Chat gpt sier iallefall at LH kan være med og modne bedre og gi bedre kvalitet på eggene. Antar de prøver med den billigste standard medisinen / mest skånsomme først og så kommer det medisin med mer krutt i til slutt.
Og i denne omgangen skal de også gjøre ICSI og ikke IVF siden mannens sperm var helt vill i nikkersen og 2 stk spermceller trengte seg inn i egget i 3 av 8 tilfeller. Må ha litt kontroll på biffen altså

(Neida, kan likegodt være skallet på eggene mine det var noe galt med som slapp inn 2 stk sperm, men litt gøy å tulle med). Jeg var jo fornøyd med antall egg ut (8 stk), men det var bare 4 som ble befruktet normalt, og 2 som overlevde, et til ferskinnsett dag 3 og et for fryseforsøk dag 5. Jeg har i tillegg gått på Q10 så er jo lov å håpe det og bidrar litt.
Så ja blir spennende å se resultatet denne gangen med endringene som gjøres! Jeg trodde ikke de kom til å forandre medisinen siden jeg tross alt fikk ut 8 egg på gonalF, men jeg er jo glad selvfølgelig for at jeg får mer, jeg sier ja takk til alt av medisiner nå, give me all you got lissom!