Tinien
Flørter med forumet
Gratulerer sååå mye!8 DPO
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer sååå mye!8 DPO
Vet ikke om jeg en gang tør å takke enda er i sjokk men jo takkGratulerer sååå mye!
Gratulerer! Brukt du sånn tidlig test fra babyplan?8 DPO
Takk nei vanlige fra babyplanGratulerer! Brukt du sånn tidlig test fra babyplan?
Jeg ser en strek på den nederste! !Til dere som venter i spenning, beklager ventetiden har helt ærlig hatt et lite sammenbrudd i dag. Har ikke samme følelsen i nedre del av magen og livmor og ikke like øm i puppene. Men har fortsatt utrolig tydelige blodårer. Så satser på at det bare er symptomene som svinger, noe som er helt vanlig.
Tok to tester. En er mer eller mindre blank, liten skygge i virkeligheten. Og en er veldig tydelig positiv uten redigering (begge tatt på samme ettermiddags urin) så vet ikke hva jeg skal tro, men håper jo så klart på det beste legger ut bilde av begge, så må dere gjerne tyde hva dere tenker kommer så klart med ny oppdatering i morgen. Dette er for nervepirrende til å ikke dele
Ja vet men skjønner ikke hvorfor jeg har hatt så sterke symptomer siden fredag forrige uke da håper selvfølgelig det er som du sierJeg ser en strek på den nederste! !
Det er jo fortsatt tidlig med 10/11dpo så svak strek er vanlig og for noen (type meg) så får de ikke strek i det heletatt så tidlig!
Ville tatt en til i dag eller bedre: i mårra så bør den være sterkere
Egget må jo ha festa seg for å produsere hcg sant? og det pleier som regel å feste seg mellom 8-12dpo har jeg lest, så om ditt nettopp har festa seg så må det bare få litt mer tid
Det er ikke godt å si... Men altså, jeg regner med at kroppen reagerer på at et egg har blitt befrukta og driver med en celledelinga før det fester seg senere.Ja vet men skjønner ikke hvorfor jeg har hatt så sterke symptomer siden fredag forrige uke da håper selvfølgelig det er som du sier
Ja er jo enig i alt du sier men er ikke før egget har festet seg at man får symptomer. Hadde tidlig SA forrige måned, og mye av de samme symptomene. Så vet i hvert fall at det ikke er innbilning Men må nesten bare vente og se om egget fester seg godt nokhåper jo så klart på det besteDet er ikke godt å si... Men altså, jeg regner med at kroppen reagerer på at et egg har blitt befrukta og driver med en celledelinga før det fester seg senere.
Befruktninga skjer jo som regel dagene rett etter eggløsning. Men det er ikke før egget har festa seg at de hcg hormonene kommer.
Personlig har jeg alltid hatt ømme puppene hver mnd mellom eggløsning og TR, men synes at det var ekstra ømt forrige PP når jeg faktisk ble gravid. Å GÅ gjorde vondt liksom
Men jeg merker også at jeg kjenner etter på symptomer mye mer nå når jeg prøver fordi jeg VIL ha symptomer så når det er murringer tenker jeg "åh! Nå er det noe som skjer!"
Men jeg ser en strek på den clearblue testen din så det lover jo tydeligvis bra!
Jeg har trua! det er nok ikke innbilning nei, symptomene er der.Ja er jo enig i alt du sier men er ikke før egget har festet seg at man får symptomer. Hadde tidlig SA forrige måned, og mye av de samme symptomene. Så vet i hvert fall at det ikke er innbilning Men må nesten bare vente og se om egget fester seg godt nokhåper jo så klart på det beste
11 DPO
God morgen, eller god ettermiddag heter det kanskje Dagens første sammenbrudd er allerede over. Tror jeg har glemt å fortelle dere at jeg er en person med følelsene veldig utenpå kroppen, og føler veldig mye hele tiden. Så da mannen skulle gi meg en klem på morningen, kom tårene..
Jeg vet ikke hva jeg skal tro. Jeg vingler mellom å være helt knust til å fortsatt ha masse håp i løpet av halvtimer Kjenner på at det hadde vært j*æ**q$5 vondt å starte på en ny pp. Men både jeg og mannen er begge enige om at vi må hoppe i det om det skulle komme.
Men frem til det, prøver jeg alt jeg kan å være litt positiv Fikk jo den ene positive testen i går på kvelds urin, men kun svak skygge på Babyplan i dag tidlig. Har litt kramper i livmoren, fortsatt blodårer på puppene og håper at mine små sammenbrudd er et tegn på hormoner
Ryker nok på en test i kveld også, så oppdatering kommer
Finnes jo noen som blør selv om de nettopp har blitt gravide ikke mist håpet helt ennåHuff, skjønner hva du mener. Du må bare fortsatt ha troa! Du fikk no 1 positiv test idag, så satse på at den stemme Jeg hadde troen selv idag, uansett om jeg fikk en negativ test i går, men fikk tante rød i ettermiddag, da forsvant den troa så jeg satser på neste månede at det klaffer.
Bitteliten svak strek på utvannet ettermiddags urin