En evighet, for fort!

MoMsa

Juni's 2o13 skravleglade
jentene i juni13
MAI 2013
VIP
Igår...nei nei, jeg mener i fjor. Ja, for ett år siden på denne dagen ble jeg firebarnsmamma. Det føles som igår, samtidig som jeg føler de alltid har vært her. En hel evighet har de vært her, samtidig som tiden er gått alt for fort. Lille vesle frøken på rett over to kg, og lille mannen min på nesten tre kg..de er nå blitt store. De utvikler seg mer og mer for hver dag som går. Og det er så gøy og bli kjent med personlighetene deres. M som er fryktelig avhengig av mammaen sin. Og vil helst være med ho. Men som er tøff som ett fjell når han har ho i nærheten, da er ingen utfordring for liten, og han baner seg vei, klatrer og kryper. Han elsker å stå i vinduet og "blåse". Hun som gjerne klarer seg selv, underholder seg selv. Hun som smiler bare du ser på henne. Hun som blir fryktelig sint hvis hun ikke kommer seg frem. Hun som stikker andre veien og ler hvis man roper på ho. På ett år har det gått ifra å være hjelpeløse babyer, til å kunne sitte, og stå. Kunne gi uttrykk for flere ting. De tenker, har egne meninger, de har ett samspill med hverandre. Tenk at jeg har fått så fantastisk flotte unger! <3 <3 så idag roper jeg ett høyt hurra for sjarmtrolla mine. Og kjenner at mammahjertet svulmer litt ekstra av stolthet idag.

Sent from my iPhone using BV Forum

*snufs*
Så fint skrevet!

Gratulerer så masse med dagen til twinsa og mammaen. Du har all grunn til å være superstolt ♥

Hurra for små trollene som blir 1 helt år idag ♡

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

Og selvfølgelig gratulerer til tvillinga ♡

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hipphipphurra for M og H :-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Gratulerer så mye med ettåringer ♡

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Tusen takk! Måtte bare få ut noen ord om begge to, siden de ofte bare går under tvillingene. Hjemme vet vi godt at det er to forskjellige mennesker og vi bruker stort sett navna på de. Men ellers er det så for å bare si/skrive tvillingene og de. :)

Så rørende ♥
Gratulerer til 2 sjarmtroll :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Gratulerer så mye med de to sjarmtrolla dine :)

Tusen takk damer!

Det har vært mange tanker idag.. Om hvor heldig jeg er. Tenk at jeg, lille meg, skulle få oppleve å få tvillinger. At jeg skulle få så fantastiske barn <3

Vi har hatt litt skrikekor idag hvor klisteret og limet har fått bruke de andre navnene sine; hylius og hyline. Men, tenk så heldig jeg er som har to så friske barn, som kan si ifra når det er noe. Som har den viljen de har. Som kan krabbe bort til meg og klistre seg på. Selv om det er tungt til tider, så er man jo faktisk utrolig heldig over at de kan gjøre dette.

Jeg blir også sliten av at de våkner på natta, men husker ei sa i termingruppa med eldste etter at hennes bestemor hadde mistet sitt barn(altså ord fra hennes bestemor til henne som hun delte videre) Alternativet kan være så mye verre. Er det lyd er det iallfall liv. Og det er så sant.

Så jeg har så utrolig mye å være takknemlig for, og det er jeg. Og jeg minner meg selv på det hver eneste dag. Men slike dager som idag blir jeg jo ekstra sentimental. :)

Phu, det var godt å få det ut. ;)

Back
Topp