En ensom dag....

Jeg har også blødd i begge mine svangerskap, men ungene er 9 og snart 6 år i dag.

Jeg blødde mye i perioder også.

Ikke ta sorgene på forskudd, det kan gå bra også [emoji4]
 
Håper du får ul og at alt er i orden! Mange KDK spotte/blø litt og det går likevel fint. Jeg spottet i uke 8-9 flere ganger, men er 12+3 nå og min lille hadde det i hvert fall fint på ul 11+6. :)

Lykke til!
 
Jeg blødde helt til uke 20 med nr 3. Var en tvillingabort som ikke var komplett. Hadde en stor blødning i uke 6 som påviste tvillinger og at den ene ikke hadde det bra. Lillemann lå i et veldig blodig fostervann når han kom, men alt gikk bra :)
 
Klem til deg[emoji173]️
 
Jeg blødde helt til uke 20 med nr 3. Var en tvillingabort som ikke var komplett. Hadde en stor blødning i uke 6 som påviste tvillinger og at den ene ikke hadde det bra. Lillemann lå i et veldig blodig fostervann når han kom, men alt gikk bra :)
Ååå [emoji174]Bra at det gikk fint med den andre tvillingen [emoji7]
 
[emoji173][emoji173][emoji173]
 
Håper fastlegen evt kan henvise til ul. Men min erfaring dengang jeg ba om det og legen sa det ville bli prioritert ,så fikk jeg time etter en uke. (jeg hadde i mellomtiden fått jm til å finne hjertelyden, jeg var 11-12 uker på vei)

Med de de to eldste hadde jeg fastlege på et kontor som hadde ul, så sa fikk jeg time hos den legen neste dag/samme dag.

Og det jeg mest av alt her forteller er ar jeg har vært gravid fire ganger. Og blødd i alle fire. Den gangen det ble til full mens med masse smerter og masse blod det var en sa 5+2
De andre gangene har jeg spottet og blødd, men jeg har altså tre barn
Har fått time privat for og se hvordan det står til med spira.Blir jo så redd og stresset av dette [emoji17]
 
Back
Topp