En ensom dag....

ønskebarnet 81

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Oppdaget i dag at jeg hadde blødninger.Spottet på papiret og det ble bare mer blod.Redd og fortvilet ringte jeg legevakta og fikk time.Fikk bare beskjed om å ta kontakt med fastlege og få de til og ta en blodprlve for og måle hcg...Redd og fortvilet som jeg er så vil jeg så gjerne ha en ultralyd for og se om lille bønna er der eller om svangerskapet er over.Er bare 8 uker på vei og er bare redd og fortvilet nå [emoji24][emoji24][emoji24]
 
Vil bare gi deg en kjempe klem [emoji169] håper det går bra [emoji169]
 
Håper fastlegen evt kan henvise til ul. Men min erfaring dengang jeg ba om det og legen sa det ville bli prioritert ,så fikk jeg time etter en uke. (jeg hadde i mellomtiden fått jm til å finne hjertelyden, jeg var 11-12 uker på vei)

Med de de to eldste hadde jeg fastlege på et kontor som hadde ul, så sa fikk jeg time hos den legen neste dag/samme dag.

Og det jeg mest av alt her forteller er ar jeg har vært gravid fire ganger. Og blødd i alle fire. Den gangen det ble til full mens med masse smerter og masse blod det var en sa 5+2
De andre gangene har jeg spottet og blødd, men jeg har altså tre barn
 
Klem :Heartred
 
Sender deg en god klem![emoji173]️ prøv å ikke ta sorgene på forskudd! Vi krysser fingrene for at dette går bra![emoji177][emoji177]
 
Hvis du bare spotter er det håp enda:) Ved sa så vil du blø mye. Ved ma blør man som regel ikke i det hele tatt. (Finnes selvsagt unntak). Så oddsen er med deg. Helt vanlig å spotte litt, det blør lett oppi der nå. Krysser fingrene for deg og håper det ikke blør mer [emoji173]️
 
Håper fastlegen evt kan henvise til ul. Men min erfaring dengang jeg ba om det og legen sa det ville bli prioritert ,så fikk jeg time etter en uke. (jeg hadde i mellomtiden fått jm til å finne hjertelyden, jeg var 11-12 uker på vei)

Med de de to eldste hadde jeg fastlege på et kontor som hadde ul, så sa fikk jeg time hos den legen neste dag/samme dag.

Og det jeg mest av alt her forteller er ar jeg har vært gravid fire ganger. Og blødd i alle fire. Den gangen det ble til full mens med masse smerter og masse blod det var en sa 5+2
De andre gangene har jeg spottet og blødd, men jeg har altså tre barn
Håper jeg er like heldig som deg [emoji173]
 
❤️❤️

Aldri koselig med blod...
 
Hei
Håper det går bra med deg og du ikke har begynt å blø mer.

Jeg småblødde en del med min eldste, og han har det bra i dag..

Dra til din fastlege og spør om rekvisisjon til UL.
Masse lykke til
 
:Heartred:Heartred
 
Litt blod/spotting kan være helt uskyldig[emoji173]️
 
Back
Topp