Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eg har tvillinger i slekta mi og føle av og til at det er to spirer her [emoji15] men koss kan man kjenne forskjell på det? Det er sikkert berre 1 men eg har sån panikk for å få 2 eller fleire [emoji85]
Jeg ble spurt så mange ganger sist om jeg var sikker på at det bare var én inni der...magen var skikkelig svær. Folk as
![]()
Mormora mi er tvilling, så jaslit allerede med å skjule magen [emoji85]
Hvaa?? Herregud, hva folk får seg til å si til andre, bare fordi de er gravide! Det irriterer meg skikkelig, sammen med det faktum at folk plutselig tar seg friheten til å krafse og klemme og klappe på magen din selv om du knapt har møtt de før. Får innmari lyst å krafse tilbake, bare for at de skal få kjenne hvor ubehagelig det er å bli invadert på den måten...
Spennende! [emoji7] Må være fantastisk med tvillinger også, men skjønner at det er litt ugunstig hvis man har sett for seg å få sistemann og så kommer to [emoji28]
I know. Det er så spess?! I det MINSTE spør først, jeg spør selv de venninnene mine jeg er aller nærmest om jeg kan kjenne og ikke før de er ordentlig store, og prøver å holde hendene på øverste del av magen haha. Men folk er rare.
Så spennende! De små spirene er vel kun mm store foreløpig, så mesteparten av magen er kanskje luft? Men skjønner godt at du er litt ekstra spent . På ultralyd med førstemann startet de med å si - det er bare én ja. Husker det gikk kaldt nedover ryggen. Hadde ikke tenkt på muligheten for at det kunne være flere . Lykke til!
Jeg har også tvillinger i slekta. Jeg er så heldig at legen har ultralyd maskin , så hun sjekka for meg. Tror jeg spurte henne 3-4 ganger om hun var sikker på at det kun var en inni der
Hvaa?? Herregud, hva folk får seg til å si til andre, bare fordi de er gravide! Det irriterer meg skikkelig, sammen med det faktum at folk plutselig tar seg friheten til å krafse og klemme og klappe på magen din selv om du knapt har møtt de før. Får innmari lyst å krafse tilbake, bare for at de skal få kjenne hvor ubehagelig det er å bli invadert på den måten...
Spennende! [emoji7] Må være fantastisk med tvillinger også, men skjønner at det er litt ugunstig hvis man har sett for seg å få sistemann og så kommer to [emoji28]
Gamle sjefen min var av den typen. Kommentarer om kor stor magen var og så måtte ho til stadig ta på den. Rimeleg slitsomt [emoji13]
Åh! Sku ønske legen min hadde det og [emoji1]
Blir spennende å se hvor mange som venter tvillinger [emoji2]
Selv tviler jeg sterkt på at det skjer her. Ingen tvillinger i slekta. Og vi venter forhåpentligvis Nr. 3. Hadde vært litt av et sjokk om både Nr. 3 og 4 skulle komt [emoji23] tror vi hadde daua[emoji28] men alikevel hadde det vært super spennende og hjertelig velkommen [emoji5]
Blir spennende å se hvor mange som venter tvillinger [emoji2]
Selv tviler jeg sterkt på at det skjer her. Ingen tvillinger i slekta. Og vi venter forhåpentligvis Nr. 3. Hadde vært litt av et sjokk om både Nr. 3 og 4 skulle komt [emoji23] tror vi hadde daua[emoji28] men alikevel hadde det vært super spennende og hjertelig velkommen [emoji5]