En eller to?

Liaff

Elsker forumet
Aprilbarna`15
Eg har tvillinger i slekta mi og føle av og til at det er to spirer her [emoji15] men koss kan man kjenne forskjell på det? Det er sikkert berre 1 men eg har sån panikk for å få 2 eller fleire [emoji85]

Noen kan sikkert merke ekstra sterke symptomer og få ekstra sterke tester. Men ellers tror jeg vel det kun er ul som kan utelukke om det er to stk der [emoji4] Spennende da! Er det på moren din sin side da? Er vel bare derfra det er arvelig?[emoji4]

Mormora mi er tvilling, så ja :) slit allerede med å skjule magen [emoji85]

Så spennende! De små spirene er vel kun mm store foreløpig, så mesteparten av magen er kanskje luft? Men skjønner godt at du er litt ekstra spent . På ultralyd med førstemann startet de med å si - det er bare én ja. Husker det gikk kaldt nedover ryggen. Hadde ikke tenkt på muligheten for at det kunne være flere . Lykke til!

Jeg ble spurt så mange ganger sist om jeg var sikker på at det bare var én inni der... :( magen var skikkelig svær. Folk as :(

Eg har tvillinger i slekta mi og føle av og til at det er to spirer her [emoji15] men koss kan man kjenne forskjell på det? Det er sikkert berre 1 men eg har sån panikk for å få 2 eller fleire [emoji85]

Jeg har også tvillinger i slekta. Jeg er så heldig at legen har ultralyd maskin , så hun sjekka for meg. Tror jeg spurte henne 3-4 ganger om hun var sikker på at det kun var en inni der

Jeg ble spurt så mange ganger sist om jeg var sikker på at det bare var én inni der... :( magen var skikkelig svær. Folk as :(

Hvaa?? Herregud, hva folk får seg til å si til andre, bare fordi de er gravide! Det irriterer meg skikkelig, sammen med det faktum at folk plutselig tar seg friheten til å krafse og klemme og klappe på magen din selv om du knapt har møtt de før. Får innmari lyst å krafse tilbake, bare for at de skal få kjenne hvor ubehagelig det er å bli invadert på den måten...

Mormora mi er tvilling, så ja :) slit allerede med å skjule magen [emoji85]

Spennende! [emoji7] Må være fantastisk med tvillinger også, men skjønner at det er litt ugunstig hvis man har sett for seg å få sistemann og så kommer to [emoji28]

Hvaa?? Herregud, hva folk får seg til å si til andre, bare fordi de er gravide! Det irriterer meg skikkelig, sammen med det faktum at folk plutselig tar seg friheten til å krafse og klemme og klappe på magen din selv om du knapt har møtt de før. Får innmari lyst å krafse tilbake, bare for at de skal få kjenne hvor ubehagelig det er å bli invadert på den måten...

I know. Det er så spess?! I det MINSTE spør først, jeg spør selv de venninnene mine jeg er aller nærmest om jeg kan kjenne og ikke før de er ordentlig store, og prøver å holde hendene på øverste del av magen haha. Men folk er rare.

Spennende! [emoji7] Må være fantastisk med tvillinger også, men skjønner at det er litt ugunstig hvis man har sett for seg å få sistemann og så kommer to [emoji28]

Hahaha... har to vennepar som har gått på den smellen der i forsøk på skaffe seg henholdsvis nr 3 og 5.

I know. Det er så spess?! I det MINSTE spør først, jeg spør selv de venninnene mine jeg er aller nærmest om jeg kan kjenne og ikke før de er ordentlig store, og prøver å holde hendene på øverste del av magen haha. Men folk er rare.

Ikke sant! De nærmeste er det jo bare gøy med. Kjekt at folk viser interesse, men intimsonene bli om mulig enda mer uttalt i graviditeten, og jeg blir illsint og glefser mot de som prøver seg på klapping uten å ha spurt!

Så spennende! De små spirene er vel kun mm store foreløpig, så mesteparten av magen er kanskje luft? Men skjønner godt at du er litt ekstra spent . På ultralyd med førstemann startet de med å si - det er bare én ja. Husker det gikk kaldt nedover ryggen. Hadde ikke tenkt på muligheten for at det kunne være flere . Lykke til!

Det er nok mykje luft, men den buler ut [emoji85]

Gamle sjefen min var av den typen. Kommentarer om kor stor magen var og så måtte ho til stadig ta på den. Rimeleg slitsomt [emoji13]

Jepp, slik ståa er no har vi ikkje plass til fleire enn 1 til, og tenkte at det holder med 2 unger. Men blir det 3 til sammen må vi jo bare legge hodene i bløt og finne ein løsning på det [emoji85]

Blir spennende å se hvor mange som venter tvillinger [emoji2]

Selv tviler jeg sterkt på at det skjer her. Ingen tvillinger i slekta. Og vi venter forhåpentligvis Nr. 3. Hadde vært litt av et sjokk om både Nr. 3 og 4 skulle komt [emoji23] tror vi hadde daua[emoji28] men alikevel hadde det vært super spennende og hjertelig velkommen [emoji5]

Selv tviler jeg sterkt på at det skjer her. Ingen tvillinger i slekta. Og vi venter forhåpentligvis Nr. 3. Hadde vært litt av et sjokk om både Nr. 3 og 4 skulle komt [emoji23] tror vi hadde daua[emoji28] men alikevel hadde det vært super spennende og hjertelig velkommen [emoji5]

Jeg dauer definitivt hvis det er mer enn én. Det skjer ikke. Satser på at noen andre her inne tar det oppdraget... blir nr 3 her også. Har i grunnen mer enn nok med å gjette gutt/jente om jeg ikke skal gjette 1/2 også

Ja, minimum 1 av oss her inne får vel tvillinger, sån statistisk sett [emoji28]

Back
Topp