En dag er det vår tur! Endelig ble det vår tur ❤️

4+6 :flower :Heartbigred

Siste dagen i uke 5?
Klarte ikke la vær å ta en test, mest fordi jeg bare elsker å se at den testen er såå positiv.
Det er så uvirkelig hele greia.

Kjenner det stikker til i livmoren, eller hugger? Bare sann raskt i et lite sekund eller to. Kanskje det er det man sier er følelsen av at det strekker? Haha. Livmora jobber hvertfall. Og godt er det. Gleder meg og gruer meg til tul. Håper det er et lite hjerte som banker der. ❤️

IMG_3553.jpeg

Kan vel si at teststreken er sterkere enn kontrollstreken nå. Lurer på om jeg vil få 3+ på digital nå.
Men altså, se på den testen da! Hvor vilt er det ikke. Tenk at det endelig skulle gå! ❤️
 
4+6 :flower :Heartbigred

Siste dagen i uke 5?
Klarte ikke la vær å ta en test, mest fordi jeg bare elsker å se at den testen er såå positiv.
Det er så uvirkelig hele greia.

Kjenner det stikker til i livmoren, eller hugger? Bare sann raskt i et lite sekund eller to. Kanskje det er det man sier er følelsen av at det strekker? Haha. Livmora jobber hvertfall. Og godt er det. Gleder meg og gruer meg til tul. Håper det er et lite hjerte som banker der. ❤️

Vis vedlegget 419303
Kan vel si at teststreken er sterkere enn kontrollstreken nå. Lurer på om jeg vil få 3+ på digital nå.
Men altså, se på den testen da! Hvor vilt er det ikke. Tenk at det endelig skulle gå! ❤️

Så fin test ❤️❤️ dette er så gøy å se!
Høres ut som ligamentsmerter du beskriver, gode tegn på at livmor strekker og vokser ❤️
 
Åja! Er det det er ja ❤️ det er litt godt å kjenne at noe skjer, men samtidig blir jeg jo vettskremt :hilarious:

Ja, det skjer så plutselig og kan være litt vondt/ubehagelig til tider så skvetter til :hilarious:
 
Skjønner så godt det med å se en positiv test. Klarer man å la være å sammenlikne testene fra dette stadiet så er det egentlig stas å fortsette å teste litt i blant. For det er jo virkelig så rart å få disse positive :Heartred :love017

Høres ut som livmoren jobber, lille sesamfrø som trenger plass framover :love017
 
Skjønner så godt det med å se en positiv test. Klarer man å la være å sammenlikne testene fra dette stadiet så er det egentlig stas å fortsette å teste litt i blant. For det er jo virkelig så rart å få disse positive :Heartred :love017

Høres ut som livmoren jobber, lille sesamfrø som trenger plass framover :love017
Ja. Det er liksom veldig koselig :love7 Har en test igjen. Og når den er tatt er jeg ferdig.
Ja. Den jobber noe voldsomt :bag:
 
Dette er såå vakkert :love017 Livmor jobber på for å lage rom til den lille ❤️
 
5+0 :flower :Heartbigred

Tenk i morgen begynner hjertet å slå.
Og bitte lille spiren i magen er like stort som et granateplefrø ❤️

Livmoren jobber enda, det strekkes og dras. Og trøttheten, den blir bare verre og verre for hver dag. Er så trøtt hele tiden. Spesielt på formiddagen.
Våkner tidlig, men bare en time eller to etter vil jeg sove litt igjen.

Milepæler:love7
  • 4+0 [X]
  • 5+0 [X]
  • TUL [ ]
Deilig å starte ny gravid uke på en mandag! Gjør alt litt oversiktlig. Hvertfall frem til jordmor time! Har skjønt hun bare tar utgangspunkt i første dag i siste mens.
Selv brukte jeg terminkalkulator til spiren, hvor det var enkelt å legge inn innsett dato og dager på embryo.

Så vi får se, men foreløpig er jeg 5+0 :happy:
 
Jeg og blir bare trøttere og trøttere. Overbevist om at jeg kunne sovet 12 timer i døgnet nå, om ikke mer :hilarious:
 
Ja. Altså, det er helt sinnsykt. Skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg på jobb på onsdag liksom :hilarious:
Nei, det blir nok tøft! Jeg har en lang dag på onsdag selv jeg.. skal være borte fra jeg drar på jobb og rett å en middag med kollegaer etterpå. Blir tøft :hilarious: Vi får gjøre vårt beste ❤️
 
Nei, det blir nok tøft! Jeg har en lang dag på onsdag selv jeg.. skal være borte fra jeg drar på jobb og rett å en middag med kollegaer etterpå. Blir tøft :hilarious: Vi får gjøre vårt beste ❤️
Ja. Vi får gjøre det ❤️ er ikke mer å gjøre. Det går nok! Men frister mer å bare sove :hilarious:
 
Er bare å poengtere til jm at siste mens er uvesentlig ved ivf. Hun kan fint regne seg frem til riktig istedenfor å tulle rundt. Noen må bare forklares hvordan og så er problemet løst. Jeg har ikke engang oppgitt siste mens til hverken lege eller jm, bare gitt beskjed at de kan bruke 2 uker og 5 dager før innsett for å regne seg frem til riktig... hilsen stae esel.
 
Er bare å poengtere til jm at siste mens er uvesentlig ved ivf. Hun kan fint regne seg frem til riktig istedenfor å tulle rundt. Noen må bare forklares hvordan og så er problemet løst. Jeg har ikke engang oppgitt siste mens til hverken lege eller jm, bare gitt beskjed at de kan bruke 2 uker og 5 dager før innsett for å regne seg frem til riktig... hilsen stae esel.
Haha. Takk! Føles så meningsløst å skal bli satt tilbake bare fordi mensen var den dagen det var! Når jeg vet når innsett var og hvor gammelt embryoet var.
Da skal jeg prøve meg på sta esel jeg også :hilarious:
 
Symptomer

Har ekstremt mye murringer i livmor som stråler ut i lyskene. Går greit når jeg sitter, men å gå merker jeg er vondt.
Da kommer kvalmen også. :wideyed:
Utenom det er jeg trøtt, hele tiden.

Jeg liker å føle på symptomene, da vet jeg at alt er som det skal. Men de murringene er kanskje de verste. De er så fremtredende, at jeg klarer ikke å ikke kjenne de.


Men det er vist helt normalt :happy:

Puppene er også heeelt syyykt vonde, og store og ja.. :laughing001 er nødt å kjøpe nye bh’er til uken.

Tok den siste testen nå i kveld! Nå er det bare digital igjen som jeg håper jeg får 3+ på om noen dager ❤️
IMG_3567.jpeg
 
Last edited:
Back
Topp