En dag er det vår tur! Endelig ble det vår tur ❤️

5+1 :Heartbigred :flower

Tenk! I dag begynner hjertet å slå! Lille spire ❤️

Har bestilt legetime i starten av desember. Første svangerskapskontroll. Så blir det p bestille time hos jordmor også. Legen ville jeg skulle gå dit også, siden jeg er førstegangsgravid.

Merker skikkelig på trøttheten nå. Er så trøtt at jeg blir jo helt uvel. Og kvalmen ligger der, hele tiden. Hatt en liten ferie nå, gruer meg til å jobbe i morgen.
Det går nok fint! Men kjenner det allerede nå at det knyter seg litt i magen.

Puppene er sååå vonde. :laughing002:downtown
 
5+2 :Heartbigred :flower

Nå gir jeg meg!
IMG_3575.jpeg
 
Hurra!
 
Huff, ikke noe godt at bekkenet krangler allerede, og med en fysisk jobb så kan jeg se for meg at det kan bli litt tøft. Håper det bedrer seg ❤️
Ikke værst å holde seg våken wn hel arbeidsdag, haha, det er passe tøft det og :angelic:
 
Huff, ikke noe godt at bekkenet krangler allerede, og med en fysisk jobb så kan jeg se for meg at det kan bli litt tøft. Håper det bedrer seg ❤️
Ikke værst å holde seg våken wn hel arbeidsdag, haha, det er passe tøft det og :angelic:
Ja. Det er litt kjipt. Snakket med mamma i stad, og hun sa tilfeldigvis at hun fikk tidlig bekkenløsning med alle sine 3 barn… Vet ikke om det er arvelig. Men kanskje grunnen til at det krangler allerede.

Haha! Ja. Det er bad ass det! Spiste hele dagen da. Fikk så mange kommentarer på at jeg spiste hele tiden :bag::Heartpink
 
Tror jeg har hørt det er arvelig ja ❤️ Sa hu noe om hvor ille det ble? Kanskje det ikke blir så veldig mye verre? :smiley-angelic001 eller blir bedre etterhvert?

Haha, lurt å spise! Det gjør jeg og. Blitt erstatning for kaffe det :smiley-ashamed004 Kommer nok til å se det på vekta framover :angelic:
 
Tror jeg har hørt det er arvelig ja ❤️ Sa hu noe om hvor ille det ble? Kanskje det ikke blir så veldig mye verre? :smiley-angelic001 eller blir bedre etterhvert?

Haha, lurt å spise! Det gjør jeg og. Blitt erstatning for kaffe det :smiley-ashamed004 Kommer nok til å se det på vekta framover :angelic:
Ja. Hun ble ganske mye verre. Hun slet med og gå og sann. Så det er jo veldig lovende :bag:
Ja! Absolutt. Her også! Heldigvis så har jeg bare lyst på grønnsaker da :laughing002
 
Ja. Hun ble ganske mye verre. Hun slet med og gå og sann. Så det er jo veldig lovende :bag:
Ja! Absolutt. Her også! Heldigvis så har jeg bare lyst på grønnsaker da :laughing002
Aiii, den er kjip. Håper du ikke har arvet det :smiley-angelic001

Haha, jeg og knasker altså gulrot hele dagen på jobb! Så rart
 
Back
Topp