En dag er det vår tur! Endelig ble det vår tur ❤️

8 dpo :flower

Ny test i dag, synes nesten den ser sterkere ut enn den i går. Men det kan være så mye, konsentrasjonen i urinen, testen osv. og det er nesten helt umulig å se bare på bilde. :bag:
Utenom det så kramper det seg mye i livmora. Ikke hele tiden. Litt av og på. Puppene er selvsagt vonde, som alltid i dpo land.
Ikke annet å gjøre enn å vente! Kom igjen frøet!! Heier på deg :Heartred
IMG_3437.jpeg
IMG_3447.jpeg
 
8 dpo :flower

Ny test i dag, synes nesten den ser sterkere ut enn den i går. Men det kan være så mye, konsentrasjonen i urinen, testen osv. og det er nesten helt umulig å se bare på bilde. :bag:
Utenom det så kramper det seg mye i livmora. Ikke hele tiden. Litt av og på. Puppene er selvsagt vonde, som alltid i dpo land.
Ikke annet å gjøre enn å vente! Kom igjen frøet!! Heier på deg :Heartred
Vis vedlegget 418218Vis vedlegget 418219
Heia, heia! :Heartred Spennende! Håper den blir sterkere nå. Jeg hadde skygge 8dpo kveld, men jeg tok ikke ovitrelle så det var nok enklere å se endring på mine :shy:
 
Tydelig sterkere :happy093Krysser fingra for at den fortsetter sånn!
 
8 dpo :flower

Ny test i dag, synes nesten den ser sterkere ut enn den i går. Men det kan være så mye, konsentrasjonen i urinen, testen osv. og det er nesten helt umulig å se bare på bilde. :bag:
Utenom det så kramper det seg mye i livmora. Ikke hele tiden. Litt av og på. Puppene er selvsagt vonde, som alltid i dpo land.
Ikke annet å gjøre enn å vente! Kom igjen frøet!! Heier på deg :Heartred
Vis vedlegget 418218Vis vedlegget 418219
Den der er jo sterkere? Ser så og si ingenting på 7 dpo, men det gjør jeg på 8 dpo :love017 Håper det er babystrek og at du kommer inn i juligruppen!
 
Ååååh, så spennende :smiley-bounce012
 
Da we kanskje ovitrellen ute av kroppen nå da? Da blir det kanskje lettere å lete etter strek de nesten dagene :smiley-angelic001 :Heartred
 
Altså, hvis ikke dette er gravid pupper så blir jeg sur! De er store og så vanvittig vonde. Aldri kjent på før. Har sanne kall det «strålinger» i livmor også. Kommer sann 10 sek av gangen.

Men kan vel komme av lutinus og tenker jeg :bag:
 
Altså, hvis ikke dette er gravid pupper så blir jeg sur! De er store og så vanvittig vonde. Aldri kjent på før. Har sanne kall det «strålinger» i livmor også. Kommer sann 10 sek av gangen.

Men kan vel komme av lutinus og tenker jeg :bag:

Krysser fingrene for spiren som graver seg ned og venter i spenning på my test❤️
 
Back
Topp