En dag er det vår tur! Endelig ble det vår tur ❤️

Hurra! Gratulerer så mye!
 
Omg omg omg!! :love017:happy093:excited001:Heartred Gratulerer så mye!! Jeg har ventet og ventet på dagens test, og så ble den såå soleklar positiv a gitt! Ingen tvil, så fantastisk! Jeg er så glad på dine vegne. Dette må virkelig være uvirkelig for deg. Tenk det, endelig er spiren der, den har festet seg :Heartred Dette skal gå bra!
Jeg vet! :Heartred Den var liksom så klinkende også. Det er helt uvirkelig. Håper dann det går bra :Heartbigred
 
HYYYYL !!!! SE DA !!!! :woot: Fytti katteskinn, asså tenk det, DU ER GRAVID!!!!!! :excited001
Jeg blir helt på styr jeg! Syns streken 8dpo var sterkere! Av ren nysgjerrighet: tok du test 9 dpo???

GRATULERER:smiley-bounce016
Visste at det skulle bli baby på dere og se! Denna skal sitte heeele veien:love017:Heartpink
Jeg vet! Helt sinnsykt! Jeg er gravid faktisk! :bag: Ja tok test. Den var blank, bare tegn til evap linje.
IMG_3480.jpeg

Jaa! Jeg håper den sittet helt til mål :Heartbigred
 
10 dpo :flower

Ja, hva skal jeg si! For noen merkelige dager. I går mistet jeg hunden min, har delt 14 år med han :Heartbigred så sorgen har vært helt uutholdelig.
Så oppi sorgen, dukker denne positive testen opp.
For en fantastisk nyhet.
Vi har møtt endel motgang de siste ukene, så vi trenger dette nå.

Har ikke sagt det til mannen enda, skal ta en digital i morgen eller lørdag (hvis testen er sterkere) og vise han.

Men symptomene er til stede, det kan jeg si.
Luktesansen - hva skjer liksom??
Svimmel
Puppene er store, med masse blodårer.
Og disse krampene i livmor.
Jeg har unnskyldt at det er lutinus som gir meg symptomer.
Og i ettermiddag kom kvalmen, litt sann vag kvalme. Som ligger der å «ulmer» :Heartred men jeg tar det, sleng det på. Jeg bryr meg ikke! Bare la denne lille spiren klore seg fast :Heartbigred
 
Så utrolig trist å lese at du mistet hunden din, kondolerer :sad010:Heartred De er så fine de firbeinte, alltid like vondt å miste dem.. :Heartred Føler med deg :Heartred

Håper lille spire klorer seg fast hele veien :Heartred
 
Kondolerer med hunden ❤️❤️

Men, like fullt: HURRA OG GRATULERER!! Positiv test :love017 :love017
 
Så utrolig trist å lese at du mistet hunden din, kondolerer :sad010:Heartred De er så fine de firbeinte, alltid like vondt å miste dem.. :Heartred Føler med deg :Heartred

Håper lille spire klorer seg fast hele veien :Heartred
Ja. Det var helt forferdelig. Så det føles så rart å glede seg over dette, mens han ikke er tilstede :Heartred Men kanskje det var en mening med det hele :love7
 
Ja. Det var helt forferdelig. Så det føles så rart å glede seg over dette, mens han ikke er tilstede :Heartred Men kanskje det var en mening med det hele :love7
Livet er underlig iblant, noen kommer og noen går :Heartred Fint å ha noe glede seg over når man står i sorgen og :Heartred
 
Back
Topp