En dag er det vår tur! Endelig ble det vår tur ❤️

Dagens test
C7C8B54C-5BB1-4F21-B034-CF48CA6EC001.jpeg
 
Neste gang. Neste gang er det vår tur, og hvis ikke, så gangen etter der eller etter der igjen! :Heartred
Er så fint å ha dette forumet, hvor man kan være med folk som forstår. Det tar på det her!
Sender deg en klem jeg:Heartred
Ja! Veldig snart :Heartred Ja. Det er helt fantastisk. Hadde ikke klart meg uten dere jeg! Sender en klem tilbake:Heartred
 
Denne dagen kan oppsummeres i hellig overbevist at jeg var gravid.

Altså. Så skikkelig rar i formen jeg har følt meg. Skikkelig kvalm, sann av og på hele dagen. Kastet opp et par ganger, puppene er altså så vanvittig vonde. I natt våknet jeg av at jeg blødde neseblod, og jeg har seriøst sovet og vært våken om hverandre hele dagen.
Kan godt tenkes at jeg er syk, men ikke følt meg så sliten. Sann dau sliten før. Men testene er og forblir negative.

Hvis jeg skal se på den ene grafen er jeg 12 dpo, og den andre 10. så noe burde vel vært på den testen.
Men men. Får satse på at formen er bedre i morgen :bag:
 
Denne dagen kan oppsummeres i hellig overbevist at jeg var gravid.

Altså. Så skikkelig rar i formen jeg har følt meg. Skikkelig kvalm, sann av og på hele dagen. Kastet opp et par ganger, puppene er altså så vanvittig vonde. I natt våknet jeg av at jeg blødde neseblod, og jeg har seriøst sovet og vært våken om hverandre hele dagen.
Kan godt tenkes at jeg er syk, men ikke følt meg så sliten. Sann dau sliten før. Men testene er og forblir negative.

Hvis jeg skal se på den ene grafen er jeg 12 dpo, og den andre 10. så noe burde vel vært på den testen.
Men men. Får satse på at formen er bedre i morgen :bag:
Ååh :Heartred Håper formen blir bedre til i morgen. Eller (helst) at det dukker noe opp på testene dine som kan forklare symptomene dine :)
 
Tok en test, bare for å utelukke nysgjerrigheten.
Den var jo negativ, som jeg ventet. Men greit å få det ut av hodet.

Nå bretter jeg opp armene, og venter på tr.
Fant ut i dag at mannen drar i sommer. Borte vekk i 3 mnd. Og det er bare så vondt. Vondt fordi jeg vil savne han så vanvittig mye.
Klarer ikke komme over tanken på st jeg ikke skal få ta på han på 3 mnd. 90 dager +/-.

Jeg håper så mye på at jeg har blitt gravid innen det. Håper vi er igang med ivf innen den tid. Så jeg kan ruge og tenke på noe annet :bag:

Jeg tror jeg skal ta litt forum fri neste mnd. Om jeg klarer. Bare prøve å senke skuldrene. Jeg vet ikke. Jeg får se.
Nå er jeg bare helt flat. Føler at alt bare raser rundt meg.
 
Fortsatt ikke tr

14 dpo i dag, fortsatt ikke tr. Den kommet nok i morgen tenker jeg.
Veldig rar syklus egentlig, merker så lite av hva jeg pleier.
Tempen har falt, men det gjorde den jo for 3 dager siden.
Vil bare få tr nå, så jeg kan starte på nytt.

Jeg går forøvrig å bet til høyere maktet om at Porsgrunn ringer oss, hver dag.
Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg igjennom 3 mnd uten noe prøving når mannen er borte. Hvordan skal det gå?
3 mnd som står stille…
Snakket med en venninne her om dagen, barndomsvenninne, de har gått igjennom ganske mange ivf forsøk uten hell.
Godt å ha noen å snakke med, men likevel så fryktet jeg det værste. Tenk om det tar så lang tid med oss også. Hun sa også fet at når de var igang med ivf så sank de skuldrene litt.

Jeg vil bare være igang. Eneste jeg klarer å tenke på nå er tenk om vi må vente til han kommer hjem. Da snakket vi oktober kanskje.. det er så vanvittig lenge til. :arghh:
Jeg har virkelig vondt i magen om dagen. Bare orker ikke tenke på at jeg meg fortsette å vente.

Så tenker jeg ofte at andre har det verre enn meg, men boka mi «drømmen om barn» fortalte meg at det er lov å kjenne på denne sorgen.
Så, da gjør jeg det. :sorry:
 
Hvor er, hvor er, hvor er tr?

Den kunne jo bare komme da! Tempen har steget igjen, tror kroppen er litt i ubalanse og ikke skjønner helt.
49CA530B-7EEC-4A25-B84F-272DC356784D.jpeg
 
Cd1, kom som forventet Ila dagen. Men med noen tårer på slep!

Men jeg har en skikkelig god følelse at hi er i gang Ila mai/juni. Håper det stemmer!
Hvis ikke må jeg prøve å snu de tre mnd over til noe positivt, prøve å finne noe fint i det.
Får prøve å nyte det som forhåpentligvis er siste sommeren uten gravid mage, eller mamma.
Men jeg håper å kunne bære frø gjennom sommeren!
 
Cd1, kom som forventet Ila dagen. Men med noen tårer på slep!

Men jeg har en skikkelig god følelse at hi er i gang Ila mai/juni. Håper det stemmer!
Hvis ikke må jeg prøve å snu de tre mnd over til noe positivt, prøve å finne noe fint i det.
Får prøve å nyte det som forhåpentligvis er siste sommeren uten gravid mage, eller mamma.
Men jeg håper å kunne bære frø gjennom sommeren!
Sender deg mange klemmer :Heartbigred det er lov å være lei seg og skuffa. Har du vurdert og ringe til de med IVF og høre om når dere eventuelt kan få starte?
 
Sender deg mange klemmer :Heartbigred det er lov å være lei seg og skuffa. Har du vurdert og ringe til de med IVF og høre om når dere eventuelt kan få starte?
Har sendt de spørsmål om det, og fikk et litt diffust svar. Så vet ikke helt hvordan jeg skulle tolket det. Men ser ut som om de ikke har noe start, bare et innen. Og det er uke 36, men han er jo borte fra 25-36. Så da er spørsmålet om vi får før det, siden han drar. Eller om vi må vente til han kommer hjem. Så fikk ikke noe skikkelig svar, men at vi ikke skal måtte gå de 6 mnd på nytt skal vi ikke :bag:

Tusen takk :Heartred
 
Cd 4- første dag med letrozol

Kjører på med ny runde letrozol. Så fortsetter jeg å håpe!
Tr er nesten borte, har vært utrolig liten blødning denne gang. Noen som vet hva det kommer av?
Føler nesten jeg har annenhver gang mensensmerter - kraftig blødning, merker ingenting - bitteliten blødning.

veldig rart! Men men.
Uansett, god påske alle dere flotte damer. Takk for at dere får meg gjennom dette :Heartred
 
Cd 9, el er sikkert ikke mange dager unna.
Siste dag på leteozol nå, takk gud. Jeg får altså så sinnsykt vondt i hodet av de. Men det er verdt det om det fungerer da.

Denne pp har jeg bestemt meg for:
- ta vare på meg selv, stresse ned.
- være flink å ta vitaminer
- trene
- ikke teste før 10 dpo

Jeg skal virkelig prøve å bare ha det bra! Tenk om det er denne pp som gjelder?
:talk017
 
Back
Topp