En dag er det vår tur! Endelig ble det vår tur ❤️

7 dpo!
Null testetrang, null følelse på det ene eller det andre.
Ikke mer trøtt eller våken enn normalt, ingen vonde pupper. Ikke dpo vanlig da! Kanskje det er et tegn for meg?
Ingenting. Luktesansen er normal igjen. Kanskje noen kokte kål i går 23.00? :laughing001
Uansett, dagen graf er fin den. Hvilepulsen droppet til 58! Men muligens litt misvisende, for klokka måler hvilepuls på formiddag og ettermiddag.
I dag sov jeg til 11.10!!
Får se hva den målet i hvilepuls når jeg sitter oppe.
F528EE3E-46D3-45B5-984A-5738CB8A0510.jpeg
 
Litt tanker!

Mannen har bestemt seg for å takke ja til jobbtilbudet. Dersom alt går i orden, så reiser han i mai/juni og kommer hjem i september.
Har snakket med Porsgrunn ang ivf, og de har skrevet at vi ikke kan i de ukene. Fikk et litt vanskelig svar å forstå. For de skriver at alle som er i oppstartsfasen blir behandlet innen 6 mnd. Men de legger til at vi ikke er tilgjengelige i 3 mnd.
Men da lurer jeg på om det går til vår fordel at vi får behandling før han drar, eller om det da vil gå over 6 mnd til oppstart fordi vi ikke kan!
Vanskelig å forstå…
Og vanskelig for meg å godta, for det som får meg igjennom ventingen er prøvingen på egenhånd, og håpet på at vi klarer det!

Men nå har vi 2 mnd igjen ca. Det beste hadde vært om vi klarte det selv, eller fikk oppstart før han dro.
Ender opp med forsøk nr en! Skulle ikke det gå, så kanskje vi er heldige og har noe på frys.
Ah, jeg håper håper at det er vår tur nå!
 
Svake menneske! :laughing001

Jeg hadde bestemt meg for å vente til 10 dpo for å teste, for da er jeg enten 8-10 dpo. Og muligheten er der. I dag er jeg enten 6-8 dpo, og jeg tok en test.
Den er jo selvsagt negativ. Og tempen er helt på tur i dag.
Hvis jeg er 6 dpo gjorde ikke tempen et dipp, men et hopp.
Jaja! Får bare se videre da.
Har ingen symptomer, litt varm i livmoren. Men det er det :love7
26DFAFDC-9BFC-4B28-ABE7-ED5FEF43F13C.jpeg
2C0CC421-A561-48FB-AA03-A68BBC1A1E18.jpeg


Steken er hvertfall ikke under coverline :hilarious:
 
Åååh håper tempen økte fordi gravid !! Håpe håpe!
 
Svake menneske! :laughing001

Jeg hadde bestemt meg for å vente til 10 dpo for å teste, for da er jeg enten 8-10 dpo. Og muligheten er der. I dag er jeg enten 6-8 dpo, og jeg tok en test.
Den er jo selvsagt negativ. Og tempen er helt på tur i dag.
Hvis jeg er 6 dpo gjorde ikke tempen et dipp, men et hopp.
Jaja! Får bare se videre da.
Har ingen symptomer, litt varm i livmoren. Men det er det :love7Vis vedlegget 401813Vis vedlegget 401814

Steken er hvertfall ikke under coverline :hilarious:
Spennnende!
 
Så gøy at du ser noe, og ikke minst titter innom! Alt bra med deg? :happy:
Håper virkelig for deg❤️ nå er det din tur!

Alt vel her! Litt bekkenplager og slikt, men fornøyd med å være over halvveis! Tiden flyr og vi begynner å glede oss skikkelig til en baby i hus:dummy:
 
Håper virkelig for deg❤️ nå er det din tur!

Alt vel her! Litt bekkenplager og slikt, men fornøyd med å være over halvveis! Tiden flyr og vi begynner å glede oss skikkelig til en baby i hus:dummy:
Åh. Snille du :Heartred

Åh. Så hyggelig. Herregud, så sykt at du alt er over halvveis! :love7
 
7 eller 9 dpo.
Fortsatt negativ test. Men det er greit. Hvis jeg er 7 dpo så føler jeg at det ikke er noe håp. Det var svakt med aksjelegging der. Det burde sann i prinsipp holde, meeen tviler.
Her er dagens:
6DBFB455-6EBE-4BE6-ADFE-D422A3CAFC98.jpeg
24382069-5A02-4B51-B835-C178C777470C.jpeg
 
Er det lov å si at jeg føler at håpet er over! Kan være 7 eller 9 dpo. Men med negative tester så blir jeg så motløs. Merker jeg mister motet tidligere og tidligere i dpo land for hver pp som går.
Jeg noterer med symptomer. Men synes symptomene er forskjellig fra mnd til mnd, noe som gjør at jeg automatisk ikke henger meg så opp i det.
Dette er noe dritt, setter meg jo i situasjonen selv ved å teste så tidlig. Men er noe med avhengigheten som gjør at det er så gøy å teste også. For tenk om man får en rosa strek, en lys en, og kunne se at den blir sterkere. Det er jo drømmen. :bag:
 
Er det lov å si at jeg føler at håpet er over! Kan være 7 eller 9 dpo. Men med negative tester så blir jeg så motløs. Merker jeg mister motet tidligere og tidligere i dpo land for hver pp som går.
Jeg noterer med symptomer. Men synes symptomene er forskjellig fra mnd til mnd, noe som gjør at jeg automatisk ikke henger meg så opp i det.
Dette er noe dritt, setter meg jo i situasjonen selv ved å teste så tidlig. Men er noe med avhengigheten som gjør at det er så gøy å teste også. For tenk om man får en rosa strek, en lys en, og kunne se at den blir sterkere. Det er jo drømmen. :bag:

Både 7 og 9 dpo er jo veldig tidlig! Jeg skjønner deg godt da, man ser så mye positive tester her allerede fra 8 og 9 dpo. Selv mister jeg håpet mest 10/11 dpo (om jeg i det hele tatt rekker så langt, ofte får jeg mens 9/10 dpo). Men hang in there!! Vi holder ut til tanta melder seg :Heartred
 
Jeg har aldri fått positiv test på 9 dpo. Kun antydning på kvelden eventuelt, men da så svakt at det like gjerne kunne være skygge.

Og, med 7 dpo.. altså.. sex 2 dager før er egentlig veldig bra. Sædcellene har kommet frem, de er enda i live, og venter bare på egget. De kan jo da leve minst 1 dag til, gjerne 2-3 dager til, og opp mot 5 dager til, om de er ekstra spenstige og i godt miljø!
 
Både 7 og 9 dpo er jo veldig tidlig! Jeg skjønner deg godt da, man ser så mye positive tester her allerede fra 8 og 9 dpo. Selv mister jeg håpet mest 10/11 dpo (om jeg i det hele tatt rekker så langt, ofte får jeg mens 9/10 dpo). Men hang in there!! Vi holder ut til tanta melder seg :Heartred
Ja. Det er nok bare fordi jeg har alltid bare sett negative tester. Så jeg klarer liksom ikke å forstå at det skal gå. Så mistet jeg håpet når andre får positive på 8 dpo. Takk! Vi holder ut :Heartred
 
Back
Topp