Haha! Ja, plutselig så var jeg DERHyl! Sjekket hvordan det gikk, og nå er du altså DER. Spennende. Og det kommer til å bli fint med fødsel, selv om det ikke blir akkurat som du så for deg. <3 Lykke til med det som venter!

Tusen takk

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha! Ja, plutselig så var jeg DERHyl! Sjekket hvordan det gikk, og nå er du altså DER. Spennende. Og det kommer til å bli fint med fødsel, selv om det ikke blir akkurat som du så for deg. <3 Lykke til med det som venter!
Åh. Det er så godt å høre! Satser på at jeg er en av de jeg også.Begge mine fødsler har jo endt med hks, og kommet meg fort begge gangene! Reist hjem på dag 2 og hjemme har jeg tatt ibux og paracet i kanskje 1 uke for å bare ha det best mulig. Så anbefaler at du har det hjemme, (tips:billigere å kjøpe på apotera.no og kan kjøpe flere pakker av gangen) eller så følte jeg meg ikke som noe særlig pasientinnen de 2 ukene mannen var tilbake i jobb så var jeg i fin form og på trilletur, og faktisk i bedre form en hu i barselgruppa som fødte vaginalt, så fødsler. Ks eller vaginalt har sine fordeler og ulemper uansett
Gleder meg så til å høre når han har kommet![]()
Ja. Det var veldig dumt. Han sov mye, men han hadde jo endel gulsott så vi regnet egentlig med at han var litt slapp av det, og nyfødt egentlig. Men han var nok litt slapp av lite mat ogsåSå rart at han tilsynelatende ammet så godt, men fikk i seg så lite. Så godt at det ble fanget opp og at dere begynner å finne ut av hva som funker for dereOg godt blodtrykket ble stabilt igjen da dere kom hjem
Hihi, ja, det er virkelig mye å glede seg til framover![]()