En dag er det vår tur! Endelig ble det vår tur ❤️

Begge mine fødsler har jo endt med hks, og kommet meg fort begge gangene! Reist hjem på dag 2 og hjemme har jeg tatt ibux og paracet i kanskje 1 uke for å bare ha det best mulig. Så anbefaler at du har det hjemme, (tips:billigere å kjøpe på apotera.no og kan kjøpe flere pakker av gangen) eller så følte jeg meg ikke som noe særlig pasient ❤️ innen de 2 ukene mannen var tilbake i jobb så var jeg i fin form og på trilletur, og faktisk i bedre form en hu i barselgruppa som fødte vaginalt, så fødsler. Ks eller vaginalt har sine fordeler og ulemper uansett :smiley-ashamed004


Gleder meg så til å høre når han har kommet ❤️❤️
Åh. Det er så godt å høre! Satser på at jeg er en av de jeg også. ❤️
Hadde vært deilig å slippe masse smerter i starten. Meen, det får så bare være uansett tenker jeg. Ut må han jo ❤️
Ja. Gud jeg gleder meg ❤️
 
Oj!! Tenk at han er her neste uke! Jeg hadde planlagt ks med første (seteleie), og det var en veldig fin opplevelse. Håper du er like heldig. Om dere skal ha flere kan du jo fint føde vaginalt om neste ligger i hodeleie (det gjorde jeg) :happy:
 
For en nydelig dagbok :Heartpink Jeg har lest gjennom hele dagboken din, og sitter igjen med tårer og glede for dere!! For en reise du/dere har hatt, og nå kommer han endelig!

Ønsker deg masse lykke til med fødsel og veien videre :Heartpink Det er så godt å lese at det løste seg til slutt!
 
Back
Topp