En bamsemums til? ❤️

CD2 - PP7

Klager mye her inne, men herreguuuuuuuuud jeg er SÅ utålmodig. Er helt utrolig hvordan dagene kan kjennes så langtekkelige og gå så fort likevel!

Er helt vilt mye som foregår på privaten akkurat nå og hodet mitt er helt sprengt. Bare mush!

Er tilbake i min superhektiske jobb, vi jobber begge to 100%, men med lille mannen hjemme, vi driver å selger leiligheten (å ha det strøkent og styla hele tiden er sykt stress!!!), vi planlegger oppussing, jeg er styreleder og midt i årsmøter osv. Masse familie greier hele j*vla tiden og *eksplosjon*!!! Samtidig er hodet mitt helt okkupert med babyønsker. En smule slitsomt! :bag:

Tenkte jeg må lage meg en liten liste med ting å «se frem» til så denne pp går raskere. EL og dpo-land virker uoverkommelig langt frem i tid.


Så ja:
- 17. mai
- Time hos gyn. 19. mai. Skal be om et lite hormon boost. Letrozol og progesteron. Kanskje det kan gjøre susen?
- CD 10 - testing begynner (22. mai)
- CD 14-16 EGGLØSNING! (26.-28. mai)

Får lage en ny liste når jeg er i dpo-land så jeg overlever den ventetiden også :facepalm:

Jeg hadde kort lutealfase (mensen kom 7-10 DPO) og sene eggløsninger, klaffet første måned med letrozol og progesteron. Ville pushet på å få det, og håper det hjelper for deg også ❤️
 
Jeg hadde kort lutealfase (mensen kom 7-10 DPO) og sene eggløsninger, klaffet første måned med letrozol og progesteron. Ville pushet på å få det, og håper det hjelper for deg også ❤️
Hei! Nå har jeg lest gjennom dagboken din :p Gratulerer med baby på vei ❤️

Du hadde en del lenger sykluser enn meg, men sen eggløsning er vel sen eggløsning? Eller? Min er mellom CD18 og CD28 tror jeg. Håper jeg får Letrozol likevel. Og progesteron. Gyn. er nok ikke vanskelig å be. Gleder meg til å prøve med litt hjelpemidler :)
 
Hei! Nå har jeg lest gjennom dagboken din :p Gratulerer med baby på vei ❤️

Du hadde en del lenger sykluser enn meg, men sen eggløsning er vel sen eggløsning? Eller? Min er mellom CD18 og CD28 tror jeg. Håper jeg får Letrozol likevel. Og progesteron. Gyn. er nok ikke vanskelig å be. Gleder meg til å prøve med litt hjelpemidler :)

Tusen takk ☺️❤️ jeg gikk til privat gynekolog, og hun var ikke vanskelig å be. Mener faktisk å huske at det var hennes forslag selv om det så ut som verdiene mine var innenfor normalen. Masse lykke til - håper du får litt drahjelp ☺️
 
Tusen takk ☺️❤️ jeg gikk til privat gynekolog, og hun var ikke vanskelig å be. Mener faktisk å huske at det var hennes forslag selv om det så ut som verdiene mine var innenfor normalen. Masse lykke til - håper du får litt drahjelp ☺️

Fått masse hjelp tidligere. Gått på blodfortynnende, Lutinus og Prednisolon tidligere. Får blodfortynnende nå og nesten 100% sikker jeg får Lutinus igjen hvis jeg vil. Så gjenstår å se om jeg får denne Letrozolen da. Oppdaterer her inne. Takk for lykkeønskning :)
 
CD7 - PP7:

Da har jeg vært hos gynekolog. Alt så bra ut. Blir EL om 9 dager. Helt sykt hva de kan se. Får litt drahjelp i form av Lutinus og Abyl-E. Han mente ikke det var nødvendig med noe eggløsningshjelp da han så masse egg og at de var så modne som de skulle være på dette tidspunktet. Fått opp motivasjonen litt nå :)
 
CD7 - PP7:

Da har jeg vært hos gynekolog. Alt så bra ut. Blir EL om 9 dager. Helt sykt hva de kan se. Får litt drahjelp i form av Lutinus og Abyl-E. Han mente ikke det var nødvendig med noe eggløsningshjelp da han så masse egg og at de var så modne som de skulle være på dette tidspunktet. Fått opp motivasjonen litt nå :)
Så bra at det foreløpig ser bra ut! ❤️
 
CD7 - PP7:

Da har jeg vært hos gynekolog. Alt så bra ut. Blir EL om 9 dager. Helt sykt hva de kan se. Får litt drahjelp i form av Lutinus og Abyl-E. Han mente ikke det var nødvendig med noe eggløsningshjelp da han så masse egg og at de var så modne som de skulle være på dette tidspunktet. Fått opp motivasjonen litt nå :)

Vårt gullegg satt etter en sånn gynekologtime <3 Yeeeey!
 
PP7 - CD 12.

4 dager til eggløsning :D

Har testet siden CD10. Ingen tegn til stigning enda, men har masse eggløsningsslim. Begynner babydansen på tirsdag tenker jeg. Da blir det daglig fra CD14-CD17 :dance011:dance011:dance011

Begynner med blodfortynnende og progesteron 2 dpo ca. Må bare være 100% sikker på at EL har vært før jeg begynner :nailbiting::nailbiting:

Gleder meg til å være i gang. Jobber veldig med å stresse ned denne måneden. Lettere sagt enn gjort :wacky:
 
CD16: Eggløsning :smiley-angelic003

Fikk positiv eltest i går. Fortsatt positiv i dag. Både app og gyn sier eggløsning i dag, og det kjennes sånn ut.
Så ja - 1 dpo i morgen. 2 runder til i høyet så er jobben gjort. Måtte det bare resultere i en liten februar baby :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001
 
Og stresse ned får jeg ikke helt til :banghead: alt for stressende å skulle selge og starte oppussingsprosjekt i ny bolig :facepalm: Samtidig som jeg jobber 100% og er styreleder i et krevende sameie. Uff! Går helt rundt meg selv. Vil jo være en god mamma og samboer også, men føler jeg svikter på samtlige fronter akkurat nå :bag::arghh: Håper et lite bøllefrø ikke bryr seg og inntar plass i livmoren min okke som :shy:
 
CD16: Eggløsning :smiley-angelic003

Fikk positiv eltest i går. Fortsatt positiv i dag. Både app og gyn sier eggløsning i dag, og det kjennes sånn ut.
Så ja - 1 dpo i morgen. 2 runder til i høyet så er jobben gjort. Måtte det bare resultere i en liten februar baby :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001
håper du kommer i februargruppa!❤️
 
CD16: Eggløsning :smiley-angelic003

Fikk positiv eltest i går. Fortsatt positiv i dag. Både app og gyn sier eggløsning i dag, og det kjennes sånn ut.
Så ja - 1 dpo i morgen. 2 runder til i høyet så er jobben gjort. Måtte det bare resultere i en liten februar baby :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001


Heia egget, og la oss følge hverandre i februar gruppa og ❤
 
CD 23 - 3/4 DPO:

For en fantastisk pinsehelg det har vært!!! Dagene har flydd av gårde, men vært så innholdsrike og fine at det føles som at det er en uke siden fredag. Og det er jo ikke så bra for utålmodige meg! :facepalm: Neida, har faktisk klart å legge prøveprosjektet til side og ikke tenkt så mye på å bli gravid. Har drukket vin og kost meg hele helgen.

Tror vi traff ganske bra med aksjene denne gangen. Ble hver dag fra 3 dager før EL og på selve EL-dagen. Gjorde jo det forrige måned og måneden før det så tror ikke timing har vært problemet. Nå har jeg begynt på Lutinus og jeg hadde helt glemt hvor grisete dette er :meh::inpain::depressed: Merker allerede PMS symptomer etter bare et døgn. Håper dette klinet gjør susen! :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Leiligheten er endelig lagt ut til salgs. I morgen blir det en tur i banken for å signere lånepapirer så alt går i orden til overtakelse av det nye huset neste uke. Ellers må vi klargjøre leiligheten til visning denne uken og en del annet som skjer. Håper fredagen kommer fort så jeg kan teste. Håper, håper, håper jeg sitter med positiv test ila helgen og at vi selger over prisantydning:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001
 
4/5 dpo:

Nå må jeg begynne å skrive ned ting så jeg har sammenligningsgrunnlag:

Begynte med Lutinus søndag (2/3 dpo).

-Kvalm 3/4 dpo - 2 bølger ila. dagen. Trolig en bivirkning av Lutinus.
-Oppblåst fra 3/4 dpo og
- Noe tyngre pupper. Merkbart 3/4dpo

Det som bekymrer meg litt en mangel på murring. Kan det skyldes Lutinusen? Noen mer erfaring?
 
Krysser fingrer og tær for positiv test i morgen❤
 
Venter i spenning på test :angelic:
 
Back
Topp