Emmy92

ORIGINAL: Chinchilla

ORIGINAL: vetlemeg

ORIGINAL: emmy92

neei:P dokker tar feiil:P æ treng hjelp t å gå fra han for at han har sagt at om æ går så tar han livet av seg. å hn e truanes til d. så vill at alt ska ende på en fin måte :) tuuuuusen hjertellig takk for all støtte. er herlig å se at d finnes snille mennesker der ute.


Det sa psykopat-eksen min også, han overlevde han...
Som regel så er d sånn at dei som går å true med sånn ikkje gjer det, det e berre eit desperat forsøk på å beholde deg..!
Og skal du være ilag med ein DRITTSEKK resten av livet å bli slått og kanskje ungen din blir mishandla og pga. at du e redd han kanskje kan drepe seg hvis du går??!
Nei, veittu hva...
Du må tenke på ungen no, å vokse opp med sånt kjem til å merke ho for livet!..
Sorry men, d er sant...


Og da må jeg signere denne! Dette er TYPISK psykopat, mishandler trusler. Klart han skal ta livet av seg- da vet han jo at du blir, for du vil jo ikke være skyld i hans død..........................
Jeg bare sier det- blir du hos ham kommer barnet ditt til å bli ødelagt for livet og sannsynligvis du også. Så da får du velge; det beste for deg og barnet eller bli mishandlet av en psykopat fordi han kommer med trusler.


 
Og bare sånn for å være fullstendig tydelig: NEI- vi tar ikke feil og SORRY, men en fin slutt får det ikke!!!!!!!!!! Dog- du og barnet kan få et fint liv, men bare UTEN ham!
 
Hei.
Mange år er gått siden denne tråden ble opprettet. Er sikkert ingen som blir og se det men har lyst å oppdatere at jeg endte med å dra ifra han ikke lenge etter denne tråden ble laget.
Tusen takk til alle dere som tok dere tid til å skrive til meg ❤️
 
Back
Topp