Emmy92

molla*

Glad i forumet
hvordan går det med deg? tenker masse på innlegget som du skrev,,,, og på hvordan du har det

klem i fra Celina Christin og Renate
 
DYTT
 
lurer på det samme... *dytt*
 
ORIGINAL: nkari

lurer på det samme... *dytt*
 
Dytt!!
 
jeg håper også det går bra med deg og nok en gang så er det bare å sende pM om du trenger noen å snakke med [;)]

Stoooor Klem til deg
 
dytter:)
 
opp opp[:)]
 
Opp med seg! Gi oss et hint om hvordan du har det da, emmy. Har du klart å gå fra ham?
 
dytt igjen
 
ORIGINAL: Hilla85

Har og tenkt masse på deg! Håper du kommer deg gjennom dette med best mulig utfall. *klemme på*[:)]

sign og dytt
 
ORIGINAL: emmy92

Hei alle sammen :D
Kor bra å se at det er så mange som bryr seg. Herlig med litt støtte.
Nei har ikke gjort noe enda, tenkte å få hjelp fra søstra hannes, for hun er den eneste som kan prate fornuft i han. men hun er i syden for øyeblikke. Å han har også reist bort :) så blir å vente til hun er hjemme.
KLEM

 
Skal nok mer til enn å "prate fornuft" til en mishandler. Han trenger hjelp og du trenger å komme deg bort fra ham....om ikke for deg selv, så ihvertfall for barnets skyld! Når du har kommet deg unna kan dere begge søke hjelp, men kom deg for guds skyld ut og bort!
 
Uff, kan du ikke bare pakke tingene å flytte? Jeg er alene med to små, og det går bare bra! Jeg er ganske sikker på at det ikke kommer til å bli bedre, og om det blir det så kommer det nok ikke til å vare så lenge. Ta kontakt med familiesentret der du bor og hør om de kan hjelpe deg med å finne en liten leilighet og kanskje hjelpe deg med nav osv. Det er helt grusomt at du og datteren din skal bo oppi noe slik.

Håper virkelig det ordner seg for deg, ingen skal være nødt å leve på denne måten! Sender deg en klem...
 
ORIGINAL: Chinchilla

ORIGINAL: emmy92

Hei alle sammen :D
Kor bra å se at det er så mange som bryr seg. Herlig med litt støtte.
Nei har ikke gjort noe enda, tenkte å få hjelp fra søstra hannes, for hun er den eneste som kan prate fornuft i han. men hun er i syden for øyeblikke. Å han har også reist bort :) så blir å vente til hun er hjemme.
KLEM


Skal nok mer til enn å "prate fornuft" til en mishandler. Han trenger hjelp og du trenger å komme deg bort fra ham....om ikke for deg selv, så ihvertfall for barnets skyld! Når du har kommet deg unna kan dere begge søke hjelp, men kom deg for guds skyld ut og bort!


Signerer denne! KOM DEG VEKK!!
 
Han er borte nå....? Da benytter du anledningen. Pakk det nødvendigste og kom deg langt vekk. I heite hevletttte at jeg ikke bor i nærheten, da hadde du og småtten kæmpa på gjesterommet vårt før du rakk å si slem mann! Den slags skal ingen finne seg i, og minst av alt med unger i hus. "Slemt" spørsmål; ønsker du at ungen din skal få se mamma få juling? Jeg kan fortelle deg litt om det....
Benytt denne gyldne anledningen og gå mens du kan.
Hadde flere av oss vært nordpå, tør jeg banne på at vi hadde stått mannsterke (unnskyld, kvinnesterke) på døra di og fått deg vekk derfra, enten han var der eller ei.
 
ORIGINAL: emmy92

neei:P dokker tar feiil:P æ treng hjelp t å gå fra han for at han har sagt at om æ går så tar han livet av seg. å hn e truanes til d. så vill at alt ska ende på en fin måte :) tuuuuusen hjertellig takk for all støtte. er herlig å se at d finnes snille mennesker der ute.


Det sa psykopat-eksen min også, han overlevde han...
Som regel så er d sånn at dei som går å true med sånn ikkje gjer det, det e berre eit desperat forsøk på å beholde deg..!
Og skal du være ilag med ein DRITTSEKK resten av livet å bli slått og kanskje ungen din blir mishandla og pga. at du e redd han kanskje kan drepe seg hvis du går??!
Nei, veittu hva...
Du må tenke på ungen no, å vokse opp med sånt kjem til å merke ho for livet!..
Sorry men, d er sant...
 
ORIGINAL: vetlemeg

ORIGINAL: emmy92

neei:P dokker tar feiil:P æ treng hjelp t å gå fra han for at han har sagt at om æ går så tar han livet av seg. å hn e truanes til d. så vill at alt ska ende på en fin måte :) tuuuuusen hjertellig takk for all støtte. er herlig å se at d finnes snille mennesker der ute.


Det sa psykopat-eksen min også, han overlevde han...
Som regel så er d sånn at dei som går å true med sånn ikkje gjer det, det e berre eit desperat forsøk på å beholde deg..!
Og skal du være ilag med ein DRITTSEKK resten av livet å bli slått og kanskje ungen din blir mishandla og pga. at du e redd han kanskje kan drepe seg hvis du går??!
Nei, veittu hva...
Du må tenke på ungen no, å vokse opp med sånt kjem til å merke ho for livet!..
Sorry men, d er sant...

 
Og da må jeg signere denne! Dette er TYPISK psykopat, mishandler trusler. Klart han skal ta livet av seg- da vet han jo at du blir, for du vil jo ikke være skyld i hans død..........................
Jeg bare sier det- blir du hos ham kommer barnet ditt til å bli ødelagt for livet og sannsynligvis du også. Så da får du velge; det beste for deg og barnet eller bli mishandlet av en psykopat fordi han kommer med trusler.
 
 
Nei, for fanken...Nå er det nyss før jeg setter kursen nordover og gir den iddioten aktiv dødshjælp!
Sier han det en gang til, så legg brødkniven på bordet før du tar ungen på armen og går. Litt sånn" vis meg at du tør, for faen!" Mental langfinger, jenta mi! Dette er utpsyking så det holder, IKKE la deg kue.
har ei halvsøster på Røst, samt kjente i Mo OG i Finnmark. Samtlige er typen til å komme og hale deg ut derfra, særlig førstnevnte, med en alle tiders tirade til han gjøken som beklageligvis er far til barnet ditt.. GÅ, og la ham true til krampa tar ham. Trusler mot deg og dine anmelder du, trusler om selvmord møter du med kald likegyldighet.
 
Back
Topp