Hva er forskjellen på Mondial og Edge?
Og har bagvognene den sittedelen i bagen som Simo har?
Takk
Og har bagvognene den sittedelen i bagen som Simo har?
Takk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, modial har hvertfall en sånn liten rygg man tar opp i baggen, slik som Simo har.
Jeg mente at Modial er størst, men så er det noen som sier at baggen på Modial og Edge er like stor. Eneste forskjellen er visst designet? Men det vet jeg ikke 100%
Gjør de? Fant ikke, men liker Edge. Falt for fargen terrakotta!!!Ikke alle i mondial er i skinn, de finnes i stoff og![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Gjør de? Fant ikke, men liker Edge. Falt for fargen terrakotta!!!
fra app
Har ei mondial i svart stoff![]()
Så det nå, i 2014-fargene er det en navy-blå i stoff.
Jeg liker mye bedre utseende på edge. Det er jo samme vogna, bare litt ulike design, og jeg er vel ikke den som liker det "ekslusive", men heller det litt tøffere utseende på edge.
Takk for svar. Vi står å vipper mellom Emmaljunga og Simo Duo. Klarer bare ikke å bestemme oss :-D
Har hatt Simo Duo og var veldig fornøyd. Syns Emmaljunga er pene vogner ( har city cross) , men elsket vuggefunksjonen på Simo. Er redd for at Emmaljunga blir for stiv.Anbefaler Emmaljunga på det varmestevi er superfornøyd!
![]()
Har hatt Simo Duo og var veldig fornøyd. Syns Emmaljunga er pene vogner ( har city cross) , men elsket vuggefunksjonen på Simo. Er redd for at Emmaljunga blir for stiv.