Emmaljunga vognene

*sparkling*

Katteelsker
Mailykke <3
Hva er forskjellen på Mondial og Edge?
Og har bagvognene den sittedelen i bagen som Simo har?

Takk :-)

Ja, modial har hvertfall en sånn liten rygg man tar opp i baggen, slik som Simo har.
Jeg mente at Modial er størst, men så er det noen som sier at baggen på Modial og Edge er like stor. Eneste forskjellen er visst designet? Men det vet jeg ikke 100%

Sammenligningtabellen på emmaljunga.no viser til like lang liggelengde i baggene, og i sittedelene for den del.

Og vips.... der drømmer jeg om ny vong, gitt... det skal jeg jo ikke ha!

Når vi var å så på vogner sa de i hvert fall på Babyshop at de er helt like utenom designet og at Mondial har en liten rygg å sette opp i bagdelen :)

Ja, modial har hvertfall en sånn liten rygg man tar opp i baggen, slik som Simo har.
Jeg mente at Modial er størst, men så er det noen som sier at baggen på Modial og Edge er like stor. Eneste forskjellen er visst designet? Men det vet jeg ikke 100%

Det har duo edge også.
Trodde bare forskjellen var understellet, jeg...

understellene kan du velge mellom

Jeg innser at jeg ønsker meg due edge med det sportunderstellet med svingehjul...

Eneste forskjellen er designet- litt mer bling på mondial. Og at Edge duo har en ekstra solskjerm på kalasjen. Ellers like:) veldig god vogn, er superfornøyd!:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Utseendet er den eneste forskjellen. Mondial er i skinn og litt mer eksklusiv. Edge er i stoff. Kjøpte nettopp edge duo, kjempe fornøyd! Det er en plate i bagdelen du kan sette opp slik at babyen kan sitte oppe, ja:)

Ikke alle i mondial er i skinn, de finnes i stoff og:)

Sent from my iPhone using BV Forum
Gjør de? Fant ikke, men liker Edge. Falt for fargen terrakotta!!!

fra app

Mondial å edge e vel samme vogna :-) bare forskjellig design... mondial ser litt mer eksklusivut bare ;-) litt mer detalja...

Har ei mondial i svart stoff :)

Så det nå, i 2014-fargene er det en navy-blå i stoff.

Jeg liker mye bedre utseende på edge. Det er jo samme vogna, bare litt ulike design, og jeg er vel ikke den som liker det "ekslusive", men heller det litt tøffere utseende på edge.

Så det nå, i 2014-fargene er det en navy-blå i stoff.

Jeg liker mye bedre utseende på edge. Det er jo samme vogna, bare litt ulike design, og jeg er vel ikke den som liker det "ekslusive", men heller det litt tøffere utseende på edge.

:-) Vihar ei mondial hjemme å ei brukt edge som sovevogn i bhg! :-) har i pose å sekk :p

Har hatt Simo Duo og var veldig fornøyd. Syns Emmaljunga er pene vogner ( har city cross) , men elsket vuggefunksjonen på Simo. Er redd for at Emmaljunga blir for stiv.

Det er fjæring på de, så de har en slags vuggefunksjon! Den er jo på City cross og? Fungerer veldig godt når Lillegutt plutselig våkner på tur!:) men for all del, hver sin smak:) har ikke kjennskap til Simo, kun Emmaljunga Edge og Mondial!:)

Lykke til med valget av vogn :)

Back
Topp