Emmaljunga viking

sil81

Elsker forumet
Januar 2017
It's gonna be May 2019
Hei,er det noen her som har erfaring med denne vognen?!:)
Valget går på denne om ikke noen har dårlige erfaringer med at den er så liten.
Den eneste jeg får plass til stående i bagasjerommet i bilen :)

Har den ikke, men har kun hørt bra ting om den. Vet at enkelte setter superviking hjul på den og da mener at vogna er perfekt :) Har superviking selv og er veldig fornøyd.

Når vi var å prøvde vogner så viste hun som jobbet der oss forskjellen på emmaljunga viking og emmaljunga mondial de luxe. Da vi ville ha stor og god plass til baby i bagen. Det er akkurat samme madrass i begge vognene, altså de er like store. Er kun "polstringen" rund mondial de luxe som er større. Selve bagen er samme størrelse. Viking er kun litt smalere i fotenden. Så er samme gode plassen, forskjellen er bare utseende:) viking tar mindre plass, rett og slett bare pga "polstringen" for utseende på mondial de luxe ikke er der;) så tror nok du blir veldig fornøyd med emmaljunga viking:)

Når vi var å prøvde vogner så viste hun som jobbet der oss forskjellen på emmaljunga viking og emmaljunga mondial de luxe. Da vi ville ha stor og god plass til baby i bagen. Det er akkurat samme madrass i begge vognene, altså de er like store. Er kun "polstringen" rund mondial de luxe som er større. Selve bagen er samme størrelse. Viking er kun litt smalere i fotenden. Så er samme gode plassen, forskjellen er bare utseende:) viking tar mindre plass, rett og slett bare pga "polstringen" for utseende på mondial de luxe ikke er der;) så tror nok du blir veldig fornøyd med emmaljunga viking:)
Bra:) syns den så veldig bra ut selv om den virket mindre enn de andre :)
Jeg er ganske liten selv,så passet perfekt til meg sånn i forhold til høyden på vogna :)
Takk for svar :)

Det jeg reagerte på den var hvor smal sportsdelen var!
Får ikke plass til både vognpose og barn i den!? Eller? Tviler på den varer like lenge som mange andre modeller.

Jeg har en veldig slank jente og jeg trur ikke hun hadde fått plass i den vogna så lenge som i eks city crossen som jeg hadde til henne, den er mye breiere.

Får ikke plass til både vognpose og barn i den!? Eller? Tviler på den varer like lenge som mange andre modeller.

Jeg har en veldig slank jente og jeg trur ikke hun hadde fått plass i den vogna så lenge som i eks city crossen som jeg hadde til henne, den er mye breiere.

Det er dette som stopper oss også. Sportsdelen er viktigere enn bagen for meg, selv om jeg også vil bruke bagen lengst mulig.

Ingen anelse, men håper nå det er plass en stund??

Back
Topp