Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
BraNår vi var å prøvde vogner så viste hun som jobbet der oss forskjellen på emmaljunga viking og emmaljunga mondial de luxe. Da vi ville ha stor og god plass til baby i bagen. Det er akkurat samme madrass i begge vognene, altså de er like store. Er kun "polstringen" rund mondial de luxe som er større. Selve bagen er samme størrelse. Viking er kun litt smalere i fotenden. Så er samme gode plassen, forskjellen er bare utseendeviking tar mindre plass, rett og slett bare pga "polstringen" for utseende på mondial de luxe ikke er der
så tror nok du blir veldig fornøyd med emmaljunga viking
![]()
BraHar den ikke, men har kun hørt bra ting om den. Vet at enkelte setter superviking hjul på den og da mener at vogna er perfektHar superviking selv og er veldig fornøyd.
Det jeg reagerte på den var hvor smal sportsdelen var!
Får ikke plass til både vognpose og barn i den!? Eller? Tviler på den varer like lenge som mange andre modeller.
Jeg har en veldig slank jente og jeg trur ikke hun hadde fått plass i den vogna så lenge som i eks city crossen som jeg hadde til henne, den er mye breiere.
Det er dette som stopper oss også. Sportsdelen er viktigere enn bagen for meg, selv om jeg også vil bruke bagen lengst mulig.
Ingen anelse, men håper nå det er plass en stund??Det jeg reagerte på den var hvor smal sportsdelen var!
Får ikke plass til både vognpose og barn i den!? Eller? Tviler på den varer like lenge som mange andre modeller.
Jeg har en veldig slank jente og jeg trur ikke hun hadde fått plass i den vogna så lenge som i eks city crossen som jeg hadde til henne, den er mye breiere.