Emmaljunga understell hjelp

supermom

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2020
heei !!

Bestilte emmaljunga understell på barnashus.
Hadde bagdel å sportsdel selv.
Fikk de i posten å satt det sammen å skulle teste trille, skal den humpe ?? Trilla inne på stua der det er helt flatt å fint.Skjønner ikke hvordan jeg skal ha en baby oppi der, tok den med ut på veien å den humper på hjulene å rister...Er punkteringsfrie hjul men det kan ikke gå ann att den skal være så fæl å trille ?

Noen som har dette å att den er smuuuud å trille uten hump å risting ?

Tok den med på barnashus å eneste de gjorde var å smøre hjula , d hjalp ikke:eek:
Skal selfølgelig tilbake så de får se på den igjen men redd de sier att slik skal den være...



45B00B4C-8CF9-4DAB-B484-4FF944EB5611.png
 
Punkteringsfrie hjul vil alltid oppleves mer humpete enn lufthjul, men det er vanskelig å svare på om det du opplever er normalt, eller om det er noe feil på understellet.
 
Punkteringsfrie hjul vil alltid oppleves mer humpete enn lufthjul, men det er vanskelig å svare på om det du opplever er normalt, eller om det er noe feil på understellet.

Ja har lest det , men forsto det som att det er ekstra humpete på grusveier osv ikke når jeg triller inne på stuå mi med glatte beine gulvo_O
 
Ja har lest det , men forsto det som att det er ekstra humpete på grusveier osv ikke når jeg triller inne på stuå mi med glatte beine gulvo_O

Har du justert dempingen på selve understellet?
 
Er det med eller uten bag/sittedel?

Har prøvd med å uten, tenkte den trengte tyngde, har en bag fra 2009 som er tung nåkk. Men d hjalp heller ikke ..Uansett hva jeg prøver så blir det ikke noe forandring:( Blir usikker om den bare er sånn eller om den rett å slett kom med en feil...Men kan ikke ha noe baby oppi for da ligger den bare å blir kastet frem å tilbake så kan ikke forstå om den er slik :eek:
 
heei !!

Bestilte emmaljunga understell på barnashus.
Hadde bagdel å sportsdel selv.
Fikk de i posten å satt det sammen å skulle teste trille, skal den humpe ?? Trilla inne på stua der det er helt flatt å fint.Skjønner ikke hvordan jeg skal ha en baby oppi der, tok den med ut på veien å den humper på hjulene å rister...Er punkteringsfrie hjul men det kan ikke gå ann att den skal være så fæl å trille ?

Noen som har dette å att den er smuuuud å trille uten hump å risting ?

Tok den med på barnashus å eneste de gjorde var å smøre hjula , d hjalp ikke:eek:
Skal selfølgelig tilbake så de får se på den igjen men redd de sier att slik skal den være...



Vis vedlegget 320100
Den skal IKKE humpe nei:wacky:

De har jo mye demping de understellene men det er vugging når man triller ikke humpete.
Har både understell med lufthjul og pungteringsfrie dekk, ingen av dem humper slik du beskriver, i hvertfall ikke på glatt gulv som inne noe sted.

Send den tilbake og få nytt.
 
Har prøvd med å uten, tenkte den trengte tyngde, har en bag fra 2009 som er tung nåkk. Men d hjalp heller ikke ..Uansett hva jeg prøver så blir det ikke noe forandring:( Blir usikker om den bare er sånn eller om den rett å slett kom med en feil...Men kan ikke ha noe baby oppi for da ligger den bare å blir kastet frem å tilbake så kan ikke forstå om den er slik :eek:

Da høres det jo rett og slett ut som at understellet er skadet på et eller annet vis.
 
Ingen vogner skal humpe når den kjøres på et stuegulv da er det noe galt med understellet
 
Vi har vogn med punkteringsfrie hjul fra Emmaljunga (Nxt90), og det humper ikke i det hele tatt. Veldig fin å trille på.
 
Ja det tror jeg også, skal levere den inn på barnashus fredag så håper så inderlig jeg får nytt:)

jeg ville nok ikke godtatt noe annet enn nytt understell hvis det er ødelagt. Håper at butikken ser det også og at du slipper å diskutere med de :)
 
fant du ut hva som var galt?

De mente det skulle være sånn, så må kjøpe nytt selv :eek:Altså venninna mi har kjøpt hele vogna ny nå nylig å den er ikke sånn...Nesten bare å kaste rett på dynga :( Blir 5000kr til så kunne egentlig bare kjøpt splitter ny vogn med bag å alt o_O
 
De mente det skulle være sånn, så må kjøpe nytt selv :eek:Altså venninna mi har kjøpt hele vogna ny nå nylig å den er ikke sånn...Nesten bare å kaste rett på dynga :( Blir 5000kr til så kunne egentlig bare kjøpt splitter ny vogn med bag å alt o_O
Klag. Klag. Klag. Send mail til barnas hus Norge, en skriftlig henvendelse må de svære skriftlig på. Kommer du ikke gjennom med det så be om hjelp fra forbrukerrådet
 
Klag. Klag. Klag. Send mail til barnas hus Norge, en skriftlig henvendelse må de svære skriftlig på. Kommer du ikke gjennom med det så be om hjelp fra forbrukerrådet

Har sendt mange mail til barnashus, fått beskjed om å møte opp på nærmeste barnashus å har gjort dette to ganger...Å siden de på barnashus mente vogna skal være slik så har jeg ikke noe å si :(
 
Back
Topp