Emmaljunga super nitro eller Edge duo?

Åååå så sinna man kan bli pga ei vogn!

I går da jeg sjekket på nett sto det at den kunne leveres fra uke 40, nå står det uke 42, og uke 42 er den uka jeg har termin.

Så da blir det nok baby før vogn, og jeg blir sittende inne de første ukene :(

Last edited:
Åååå så sinna man kan bli pga ei vogn!

I går da jeg sjekket på nett sto det at den kunne leveres fra uke 40, nå står det uke 42, og uke 42 er den uka jeg har termin.

Så da blir det nok baby før vogn, og jeg blir sittende inne de første ukene :(

HVa sier butikken?

Leveringsdato på nett er jo for bestillinger NÅ, og din er bestilt for lenge siden og skulle jo vært på plass!

HVa sier butikken?

Leveringsdato på nett er jo for bestillinger NÅ, og din er bestilt for lenge siden og skulle jo vært på plass!

Var å spurte nå nettopp og den var komt tidligere i dag, de hadde bare ikke ringt.
Men fikk den uansett ikke med meg i dag, vanskelig å dra med seg to digre kasser alene på buss.

Så bra den er kommet! På butikken der jeg kjøpte satte de vogna sammen for meg. Da kunne vi trille den ut av butikken uten problem, kanskje de kan gjøre det der du har kjøpt også? Hvis det er stress å få den med seg hjem.

Så bra den er kommet! På butikken der jeg kjøpte satte de vogna sammen for meg. Da kunne vi trille den ut av butikken uten problem, kanskje de kan gjøre det der du har kjøpt også? Hvis det er stress å få den med seg hjem.

De skulle montere den om jeg ringte dagen før eller samme morgen som jeg skulle hente.

Back
Topp