Ja har dårlig tid :/ ser de nye fargene har blitt lagt ut på emmaljunga sine nett sider 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mye mer behagelig å trille, funker på alle underlag. Eneste "ulempen" er at de kan punktere, men det sjer jo aldri. Ingen som har gummihjul på sykkel av den grunn.Hva er fordelen med lufthjul mener du?
De i butikken tror det skal gå greit, da de peioriterer kundene fremfor at butikkene skal få først. Er city cross lettere en nitro og edge?
Så kjedelig! Vi fikk vår vogn for nesten tre uker siden, en super Nitro air. (Men bagdelen er fjorårets modell) Kanskje butikken kan hjelpe deg med en lånevogn i mens du venter på vognen? Mulig leveringstiden også er avhengig av fargevalg? Mener å ha hørt at de produserer en og en farge i starten, men det kan være helt feil.. Lykke til uansett, du finner nok en løsning![]()
Prøvd å mase på butikken? Så kan de purre på fabrikken. På nettsidene står det veiledende leveringstid fabrikken har. Var uke 41 på en tilfeldig super nitro.
Og sikker på at ikke butikken har gjort en feil og glemt å sende inn bestillingen eller noe. Har vært borti det før, dessverre.
Om de har glemt å levere bestillingen skal jeg kreve rabatt så det synger etter/deler av beløpet tilbake. For den er allerede betalt.
Da jeg sjekket sist sto det levering uke 36-37..
Men det er vel østlandet og de største byene, ålesund telles ikke med der.
Da klager du, etterlyser. I MORGEN!
Har du fått hørt noe om vogna?
Sitt her å venter på vogn jeg å, fikk beskjed om at det har vært forsinkelser på fabrikken pga nytt modell år, så dem sender ut fortløpende.
Nei, ikke hørt noe enda heller.
Står på nett at de kan sende tidligst uke 40.
Men likevel irriterende at folk som bestillte etter meg har fått sin, og at jeg blei lovd å ha den i god tid før fødsel..
Er ikke vogna komt når ungen er født krever jeg pengene tilbake så kjøper jeg heller ei anna vogn!