Emmaljunga super nitro eller Edge duo?

Ja har dårlig tid :/ ser de nye fargene har blitt lagt ut på emmaljunga sine nett sider :)

Farger ja, modeller nei

Men nå er det sommerstengt, og så kommer 2016 i august for fullt

Hva er fordelen med lufthjul mener du?
Mye mer behagelig å trille, funker på alle underlag. Eneste "ulempen" er at de kan punktere, men det sjer jo aldri. Ingen som har gummihjul på sykkel av den grunn.
Og så kan de jo være litt tyngre, men det utgjør ikke store vekta.

De i butikken tror det skal gå greit, da de peioriterer kundene fremfor at butikkene skal få først. Er city cross lettere en nitro og edge?

Det at de sa de skulle prioritere kundene framfor butikkene er løgn!

Her har butikkene fått de nye modellene for snart 1 måned siden, og jeg venter fortsatt på mi vogn som jeg bestillte samme dag det var mulig å bestille 2016 modeller.
Så her blir det sannsynligvis baby før vogn, noe som blir tungvindt uten lappen eller bil :(

Så kjedelig! Vi fikk vår vogn for nesten tre uker siden, en super Nitro air. (Men bagdelen er fjorårets modell) Kanskje butikken kan hjelpe deg med en lånevogn i mens du venter på vognen? Mulig leveringstiden også er avhengig av fargevalg? Mener å ha hørt at de produserer en og en farge i starten, men det kan være helt feil.. Lykke til uansett, du finner nok en løsning:-)

Prøvd å mase på butikken? Så kan de purre på fabrikken. På nettsidene står det veiledende leveringstid fabrikken har. Var uke 41 på en tilfeldig super nitro.
Og sikker på at ikke butikken har gjort en feil og glemt å sende inn bestillingen eller noe. Har vært borti det før, dessverre.

Hadde gått for Super Nitro med punkteringsfrie dekk. Jeg har det da jeg triller mye på grus. Flere ganger har det stårr steiner inn i hjulet, jeg har plukket dem ut og gått videre. Med lufthjul hadde jeg måttet bytte dekk annenhver uke første 6 mnd da jeg brukte vogna mye..

Så kjedelig! Vi fikk vår vogn for nesten tre uker siden, en super Nitro air. (Men bagdelen er fjorårets modell) Kanskje butikken kan hjelpe deg med en lånevogn i mens du venter på vognen? Mulig leveringstiden også er avhengig av fargevalg? Mener å ha hørt at de produserer en og en farge i starten, men det kan være helt feil.. Lykke til uansett, du finner nok en løsning:-)

Bestillte helt svart enkel edge duo.
Har allerede etterlyst den, men de er visst forsinket. :(

Rart butikkene da får inn før kundene, dårlig synst jeg!

Ingen lånevogner i den butikken,
Så her blir vi nok sittende hjemme de første ukene da jeg desverre ikke har lappen.

Prøvd å mase på butikken? Så kan de purre på fabrikken. På nettsidene står det veiledende leveringstid fabrikken har. Var uke 41 på en tilfeldig super nitro.
Og sikker på at ikke butikken har gjort en feil og glemt å sende inn bestillingen eller noe. Har vært borti det før, dessverre.

Om de har glemt å levere bestillingen skal jeg kreve rabatt så det synger etter/deler av beløpet tilbake. For den er allerede betalt.

Da jeg sjekket sist sto det levering uke 36-37..
Men det er vel østlandet og de største byene, ålesund telles ikke med der.

Om de har glemt å levere bestillingen skal jeg kreve rabatt så det synger etter/deler av beløpet tilbake. For den er allerede betalt.

Da jeg sjekket sist sto det levering uke 36-37..
Men det er vel østlandet og de største byene, ålesund telles ikke med der.

Det jeg fikk høre når vi bestilte var at de produserer i bolker. Så de kunne se på ett ark når den ca ble produsert. Så la de på en uke for transport, etter erfaring. Bor i Bergen så transporten er ikke så veldig mye lenger til Ålesund.
Fikk vite ca tid for levering når jeg bestilte. Endte opp med å få den 2 uker før jeg forventet.

Og uken jeg fikk oppgitt for produksjon stemte overens med den på nettet. Så syns det er rart at du ikke har fått den!

Fikk nettopp vite at ei som bestillte samme vogn etter meg allerede har fått sin :(

Da klager du, etterlyser. I MORGEN!

Da klager du, etterlyser. I MORGEN!

Gjett om!
Har det på morgendagens liste å igjen gå innom babycomfort å etterlyse vogna.

Lei av å venteee!
Selv om det fortsatt er 3 uker til termin kjenner jeg at det er stressende å enda ikkje ha vogn når de fleste andre med termin rundt samme tid har hatt vogn i 5-6 måneder ellerede.

Mangler kun vogna, fremkomstmiddelet mitt. ;)

Nødløsninga om jeg skal noen plass er bæresjal med stor jakke og pledd utenpå.

Har du fått hørt noe om vogna? :)
Sitt her å venter på vogn jeg å, fikk beskjed om at det har vært forsinkelser på fabrikken pga nytt modell år, så dem sender ut fortløpende.

Jeg har edge duo men bruker den ikke. Den er for tung for meg. Men er fin ellers. Robust, tåler "alt", bra med plass under og lett å komme til under også.
God plass inni så klart, og er god å trille, også på vinterføre. Men som sagt, jeg har ikke nubbesjans til å klare å trille den nå pga tyngden.

Nå har jeg city cross. Enda bedre på vinterføre, god nok plass i vogna, myyye lettere, men elendig plass under vogna.

Jeg liker nitroen :)

Har du fått hørt noe om vogna? :)
Sitt her å venter på vogn jeg å, fikk beskjed om at det har vært forsinkelser på fabrikken pga nytt modell år, så dem sender ut fortløpende.

Nei, ikke hørt noe enda heller.

Står på nett at de kan sende tidligst uke 40.

Men likevel irriterende at folk som bestillte etter meg har fått sin, og at jeg blei lovd å ha den i god tid før fødsel..

Er ikke vogna komt når ungen er født krever jeg pengene tilbake så kjøper jeg heller ei anna vogn!

Nei, ikke hørt noe enda heller.

Står på nett at de kan sende tidligst uke 40.

Men likevel irriterende at folk som bestillte etter meg har fått sin, og at jeg blei lovd å ha den i god tid før fødsel..

Er ikke vogna komt når ungen er født krever jeg pengene tilbake så kjøper jeg heller ei anna vogn!

Ja veldig irriterende! Vogn er jo veldig viktig, å det er jo en grunn til at man trenger den til en spesiell dato. Man vil jo gjerne ha den i hus i god tid :)
Håper det ordner seg for oss begge snart!

Hvis du kjenner noen som bor i Bergen og kan stå ved inngangen når det åpner, er det en mulighet å få billig vogn

ImageUploadedByBV Forum1442945748.565770.jpg

Back
Topp