morellen
Flørter med forumet

Da har vi hentet hjem vår vogn, Nxt90f outdoor Timber 2018 og har gjort opp litt nærmere inntrykk av vogna nå som jeg har fått studert den skikkelig.
Fargen er fantastisk fin!
Merkbar forskjell på demping fra 2017 til 2018 modellen når vi sammenlignet i butikk, og 2018 modellen følger også med insektnett med smart UV-skjerm/solseil
Fått testet vognpose oppi bagen (Easygrow Exclusive) og den passet uten problem, så det er også positiv!
Vogna kan være litt hard og ta opp og ned når den er helt ny, men de smurte litt for oss i butikken og nå går det som en lek - veldig enkelt og fort gjort. Tar liten plass i min Skoda Fabia - jeg har til og med plass til et par handleposer ved siden av!
Også veldig kjekt at bagen er enkel å ta av og kan løftes i kalesjen - samboer er veldig fornøyd med dette
God å trille - også testet den ute i snøen her (60 cm her vi bor) en liten tur, vel og merke uten baby, og ble veldig(!) positivt overrasket - lett å låse og løsne de svingbare forhjulene også (finnes også quad-kit til vogna hvis man føler behov for to faste hjul foran og).
Det absolutt eneste jeg kommer på som KAN trekke ned litt, for de som bryr seg om sånt, er at kurven under er litt liten (sett i forhold til feks modial). Jeg har ikke det største behovet der og supplerer evt med kroker til poser e.l.,men det kan være greit å se på ift sine egne behov