Emmaljunga NXT90

Hannah

Flørter med forumet
Januar 2017
Har tittet en del på barnevogner og hadde egentlig tenkt og skaffe meg Emmaljunga edge duo, men vi har en toyota yaris og tror edge dou blir litt stor og kanskje ikke får plass i bagasjerommet. Nå oppdaget jeg at Emmaljunga reklamerer for en ny model som er NXT90 (http://www.emmaljunga.no/nxt90/ ). Synes det ser ut som den kan bli ganske liten. Noen som har erfaring med den modellen. Er det en bra vogn?
 
Den har ikke kommet ut til slags enda :) men har prøvd den på butikk og den virket kjempe stiv og sittedelen var veldig kort :/ ble skuffet. Anbefaler deg emmaljunga viking :)
 
såg på den på barnashus og forelska meg helt i den på tross av at det var emmaljunga og "alle" har det:) desverre suprte jeg etter pris og for å si det slik blir det ikke den vogna...
 
Jeg har også kikket på den vogna. Var på barnas hus, og den virker suuuperfin! Jeg likte den veldig veldig godt.
Jeg står i dag mellom den og britax go next. Jeg har også Yaris, og er avhengig av en liten vogn.

Sittedelen er nok litt kortere enn Britax'en, men jeg forventer en unge som ikke blir altfor lang siden både far og meg er ganske lave.

Jeg tror nok jeg kommer til å kjøpe nxt90'n :)
Prisen var vel 11.000 om ikke jeg husker feil. Det kan jeg leve med om dette er drømmevogna
 
Last edited:
Aldri sett den, men syntes den var veldig dyr.. Har en edge duo. Da kan man ha bilstoladaptet og kun ta med understell på korte turer og feste på bilstolen. Når babyen blir litt større 6 mnd kan man heller ha en mindre vogn i bilen. Veldig fornøyd med min edge duo :)
 
Jeg kjøpte den forrige uke på tilbud☺️☺️ den er bare så sykt fin<3
Den blir veldig liten når man legger den sammen☺️ genialt!
Å jeg syntes den virket veldig god å trille(det lille jeg har prøvd)
 
Jeg kjøpte den forrige uke på tilbud☺️☺️ den er bare så sykt fin<3
Den blir veldig liten når man legger den sammen☺️ genialt!
Å jeg syntes den virket veldig god å trille(det lille jeg har prøvd)
Kan jeg spørre hva du betalte når du fikk den på tilbud?
Så noen over her skreiv at den ikke var leveringsklar enda.... trilla du bare i butikken? Eller har du fått med deg hjem?
 
Var innom barnevognhuset rudo ikveld og tittet på nxt90. Var veldig fin, men synes bag delen var litt liten og kan bli litt kald for vinterbaby. De i butikken anbefalte og kjøpe en vogn som hadde god størrelse på bag delen når man fikk vinterbaby, så man fikk plass til vinterpose. Så skal tilbake en annen gang og få prøve om edge duo passer i yarisen vår. Men tror faktisk det skal gå (optimistisk).
 
Jeg kjøpte den forrige uke på tilbud☺️☺️ den er bare så sykt fin<3
Den blir veldig liten når man legger den sammen☺️ genialt!
Å jeg syntes den virket veldig god å trille(det lille jeg har prøvd)

Å den var fiin!
Kan sittedelen vendes? Jeg vil ikke ha en vogn der barnet sitter med ryggen til meg og det er vanskelig å finne en slik som ser så kompakt og fin ut!
 
Å den var fiin!
Kan sittedelen vendes? Jeg vil ikke ha en vogn der barnet sitter med ryggen til meg og det er vanskelig å finne en slik som ser så kompakt og fin ut!
Jaaaa. Den kan vendes <3 Det er nemlig en av mine viktigste kriterier for vogn.
Tror jeg har kommet frem til at nxt90 dekker mine behov :)
 
Å så bra! For så langt var kun stokke aktuell av akkurat den grunn se, der er kanskje liggedelen enda mindre enn nxt90
 
Å så bra! For så langt var kun stokke aktuell av akkurat den grunn se, der er kanskje liggedelen enda mindre enn nxt90
Jeg vurderte Stokke Trailz, den var ganske stor i liggedelen. Og syntes vogna ble for stor for min lille yaris, så jeg slo den fra meg. Selv om vogna er rålekker!
Var å snoka på de på barnas hus
 
Tror de har salg enda på den, var inne en tur på onsdag og da hadde de Vertfall en igjen i utstillinga og det stod enda at det var 20% på emmaljunga :) var på babycare i Kristiansand (slottet)
Takk for tips, men jeg vil nok vente til etter OUL som er til onsdagen. Men skal sjekke opp om det er noen babycare butikker i området hvor jeg bor også :)
 
Tror de har salg enda på den, var inne en tur på onsdag og da hadde de Vertfall en igjen i utstillinga og det stod enda at det var 20% på emmaljunga :) var på babycare i Kristiansand (slottet)
Særr, jeg har å sett på 2017 mod å de sa de ikke var til salgs før sen august - september :/
Har bare funnet salg på 2016 å :/
 
Særr, jeg har å sett på 2017 mod å de sa de ikke var til salgs før sen august - september :/
Har bare funnet salg på 2016 å :/
Veldig rart :-/ første gang jeg så den i butikken er 2-3 mnd siden! Det er to butikker som selger emmaljunga i Kristiansand(som jeg vet om) å begge har den vogna! Veldig rart
 
Jeg vurderte Stokke Trailz, den var ganske stor i liggedelen. Og syntes vogna ble for stor for min lille yaris, så jeg slo den fra meg. Selv om vogna er rålekker!
Var å snoka på de på barnas hus
Er liggedelen større i stokke altså? :O vakre vogner asså <3
 
Back
Topp