Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ikke kjøpt pakken, kjøpte kun vogn med bag og sportsdel da jeg ikke visste hvilken bilstol jeg skulle ha. Men endte opp med å kjøpe Britax babysafe med flex-base og vil anbefale den dersom du ikke har prøvd i bil. Denne basen kan man stille på, slik at man får riktig helling pp bilstolen. Jeg prøvde den vanlige basen i vår bil, men det ble for bratt helling på stolen. Prøvde flex-basen og den var perfekt på nederste stilling. Så da gikk vi for den. Mener det er tre eller fire hakk å velge i, så man har ganske mye å gå på.Vi har bestemt oss for Britax smile 3 og tenker bestille via nett. For det vil vel være billigere? Tenkte da gå for 4i1- pakke. Noen andre som har kjøpt den pakka? Det ser ut som det er ca lik pris i nettbutikkene dersom man skal ha alt utstyr som følger med i den pakka.
Vi lurer også på om det er to ulike typer baser forbilstolen i bil, eller er det kun en..? Noen som vet?
Tusen takk for svar og god hjelpJeg har ikke kjøpt pakken, kjøpte kun vogn med bag og sportsdel da jeg ikke visste hvilken bilstol jeg skulle ha. Men endte opp med å kjøpe Britax babysafe med flex-base og vil anbefale den dersom du ikke har prøvd i bil. Denne basen kan man stille på, slik at man får riktig helling pp bilstolen. Jeg prøvde den vanlige basen i vår bil, men det ble for bratt helling på stolen. Prøvde flex-basen og den var perfekt på nederste stilling. Så da gikk vi for den. Mener det er tre eller fire hakk å velge i, så man har ganske mye å gå på.Jeg vil derfor tro den passer i veldig mange biler. Vi kjører Tesla M3 (som hovedbil) og har en avensis stasjonsvogn i tillegg.