Emmaljunga/liten bil

Det spørs jo veldig om du har 1,3 eller 5 serie BMW???

Vi har nemlig bmw 5 serie selv, 2008 mod og det gikk med emmaljunga når vi prøvde på babyshop men baggen måtte i baksete da :p
:p endte du opp med vogna likevel? Har så lyst på for var så fornøyd sist :) da hadde jeg mondial duo. Men tenker kansje andre understell tar litt mindre plass :p

:p endte du opp med vogna likevel? Har så lyst på for var så fornøyd sist :) da hadde jeg mondial duo. Men tenker kansje andre understell tar litt mindre plass :p

Er bare 22 uker så ikke kjøpt enda, bare prøvd meg fram :D Men har sååå lyst på Emmaljunga mondial ... Altså edge størrelsen, med svingbarehjul.. De er jo så fine :D Men vi vurderer bytte bil til BMW 5 serie stasjonsvogn... Blir dyr vogn dette, haha :D

Er bare 22 uker så ikke kjøpt enda, bare prøvd meg fram :D Men har sååå lyst på Emmaljunga mondial ... Altså edge størrelsen, med svingbarehjul.. De er jo så fine :D Men vi vurderer bytte bil til BMW 5 serie stasjonsvogn... Blir dyr vogn dette, haha :D
Hahahaha så herlig :D
Jeg har å sykt lyst på ny.. Men vi har nettopp kjøpt hus til 5 mill.. Sååå det blir litt vell mye med ny bil å :p
Men viiil ha den vogna :D nå er jeg bare 5 uker da haha så ting kan jo forandre seg innen knøttet kommer :D

Hahahaha så herlig :D
Jeg har å sykt lyst på ny.. Men vi har nettopp kjøpt hus til 5 mill.. Sååå det blir litt vell mye med ny bil å :p
Men viiil ha den vogna :D nå er jeg bare 5 uker da haha så ting kan jo forandre seg innen knøttet kommer :D

Vi skal til sverige og kjøpe vogna, på snøvit i arvika koster den 7800 kr ny og i Norge 11.000!! Så mye spare der :D Kjøpte nettopp hus selv til 4 mill!! Haha, så føler deg der, blir dyrt alt sammen :O Uansett, er du usikker på bilen, er det lov reise til babyshop og spørre om dere kan prøve ta den inn bak for å se :D

Vi skal til sverige og kjøpe vogna, på snøvit i arvika koster den 7800 kr ny og i Norge 11.000!! Så mye spare der :D Kjøpte nettopp hus selv til 4 mill!! Haha, så føler deg der, blir dyrt alt sammen :O Uansett, er du usikker på bilen, er det lov reise til babyshop og spørre om dere kan prøve ta den inn bak for å se :D
Skal jammen det :p

Kjøpte den første emmaljungaen min i Sverige :D veldi mye å spare på å kjøpe det ja :D :D

Haha kan bli noen dyre vogner :p
Men jeg skal ta med bilen å prøve :)

Skal jammen det :p

Kjøpte den første emmaljungaen min i Sverige :D veldi mye å spare på å kjøpe det ja :D :D

Haha kan bli noen dyre vogner :p
Men jeg skal ta med bilen å prøve :)

Ja, sitter titter på finn og finner jo brukt til samme prisen som man kan få i Sverige :D Da er det ikke noe spm :D Mhm, smart det :) Hvilken farge drømmer du om :D?

Ja, sitter titter på finn og finner jo brukt til samme prisen som man kan få i Sverige :D Da er det ikke noe spm :D Mhm, smart det :) Hvilken farge drømmer du om :D?
Vis knøttet er ei jente så vill jeg ha pink :) den er jo bare nydelig :) blir knøttet en gutt så drømmer jeg om dark grey :D
Du da?

jeg får emmaljunga Nitro inn I min Nissan leaf, så trenger ikke ta så stor plass☺ mondialen min får jeg derimot IKKE inn ;)

Jeg har så sykt lyst på emmaljunga vogn igjen. Hadde det sist jeg hadde små barn men da hadde jeg stasjonsvogn.
Nå har jeg bare en BMW sedan :eek:
Er det likevel håp? :p

Jeg var på kjøretur med venninna mi. Hun hadde gutten med, og vi fikk plass til vognen hans i min lille yaris. Mener at det var en city cross. Vi måtte riktignok ta av to hjul, men alt går hvis man har lyst på akkurat den vognen :-)

Får hun den inni Yarisen? :-D Jippy, det er håp for meg og! Har yaris og Edge jeg og, men skal i utgangspunktet bruke en ww touran. Men kjekt å vite at jeg kan bruke lille bilen og!
Har aldri sett hvordan hun gjør det :-P men de har bare en bil og en vogn , så de må jo få det til på et vis :-P

Når jeg har måttet bruke en polo har jeg hatt understellet i bagasjerommet og satt baggen fast med setebeltet på passasjersiden bak :-D alt går ;-)

Hadde Toyota yaris og Edge duo og fikk plass.. Har duo s understell og fikk plass til det i bagasjerommet og bagen inne i bilen.. Har nå kjøpt stasjonsvogn så litt bedre plass :D

Kjøpte vogn først og så ny bil haha måtte være bil der vogna og hundeburet fikk plass i bagasjerommet :D

Ta med bilen til en forhandler og prøv. Jeg fikk plass til min Mondial i en skoda sedan i alle fall :)

Har toyota auris for tiden, og emmaljunga de luxe. Bilen er LITEN! Og hadde aldri fått plass om vi hadde hatt ett barn til. Må ha bagdelen i baksetet. Men det er utrolig hvor mye vi får med oss om vi skal på tur!

Uhm..
Jeg har en Ford Focus du kan få kjøpe. Strøken.
Special price only for you :D :D

Back
Topp