Det spørs jo veldig om du har 1,3 eller 5 serie BMW???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har 5 serieDet spørs jo veldig om du har 1,3 eller 5 serie BMW???
Jeg har 5 serie2001 mod vis det har noe å si
![]()
Vi har nemlig bmw 5 serie selv, 2008 mod og det gikk med emmaljunga når vi prøvde på babyshop men baggen måtte i baksete da![]()
endte du opp med vogna likevel? Har så lyst på for var så fornøyd sist
da hadde jeg mondial duo. Men tenker kansje andre understell tar litt mindre plass
![]()
Hahahaha så herligEr bare 22 uker så ikke kjøpt enda, bare prøvd meg framMen har sååå lyst på Emmaljunga mondial ... Altså edge størrelsen, med svingbarehjul.. De er jo så fine
Men vi vurderer bytte bil til BMW 5 serie stasjonsvogn... Blir dyr vogn dette, haha
![]()
Hahahaha så herlig
Jeg har å sykt lyst på ny.. Men vi har nettopp kjøpt hus til 5 mill.. Sååå det blir litt vell mye med ny bil å
Men viiil ha den vognanå er jeg bare 5 uker da haha så ting kan jo forandre seg innen knøttet kommer
![]()
Skal jammen detVi skal til sverige og kjøpe vogna, på snøvit i arvika koster den 7800 kr ny og i Norge 11.000!! Så mye spare derKjøpte nettopp hus selv til 4 mill!! Haha, så føler deg der, blir dyrt alt sammen :O Uansett, er du usikker på bilen, er det lov reise til babyshop og spørre om dere kan prøve ta den inn bak for å se
![]()
Skal jammen det
Kjøpte den første emmaljungaen min i Sverigeveldi mye å spare på å kjøpe det ja
![]()
Haha kan bli noen dyre vogner
Men jeg skal ta med bilen å prøve![]()
Vis knøttet er ei jente så vill jeg ha pinkJa, sitter titter på finn og finner jo brukt til samme prisen som man kan få i SverigeDa er det ikke noe spm
Mhm, smart det
Hvilken farge drømmer du om
?
Kusina mi har emmaljunga Edge. Duo og Toyota yaris![]()
Jeg har så sykt lyst på emmaljunga vogn igjen. Hadde det sist jeg hadde små barn men da hadde jeg stasjonsvogn.
Nå har jeg bare en BMW sedan
Er det likevel håp?![]()
Har aldri sett hvordan hun gjør detFår hun den inni Yarisen? :-D Jippy, det er håp for meg og! Har yaris og Edge jeg og, men skal i utgangspunktet bruke en ww touran. Men kjekt å vite at jeg kan bruke lille bilen og!
Har aldri sett hvordan hun gjør detmen de har bare en bil og en vogn , så de må jo få det til på et vis
![]()